Laptop grondig schoonmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo,

Ik heb een Toshiba Satellite l650-170, en wil hem open maken voor een grondig schoon te maken en dan de koelpasta te vervangen want die is warm met deze tijden, iemand ideeën voor koelpasta, en schoonmaken ervan qua inhoud ervan.

Schoonmaken, haal het ventilatortje eruit, want daar zit heel vaak een heel dik pak stof tussen.
Ook waar de lucht eruit komt.
EN verder de geledingsbuis loshalen, waarbij je de koelpasta dus ook tegenkomt ;)
Verder proberen alles met een sofzuiger een beetje schoon te maken, met je vingers een pleetje maken en het liefst, als je een verstelbare zuigkracht hebt deze vrij laag zetten.
Succes!

je weet zeker dat je de laptop gaat openen.
Dit is geen gewone computer waar je even een zij kantje van af gaat halen.
Warm...kan ook aan de ventilator liggen dat daar stof voor zit.
Koelribben goed schoonmaken is al voldoende.
Koelpasta vervangen...wat zit er op je CPU dan ?

@ puppie
die stock van de fabriek van toshiba denk zo'n pleister.

@ BTusb
Ja hij is geen jaar oud, maar wel dagelijks in gebruik en lang en met gamen.

zal ff kijken, dit is het:

1309264158-80.png

Hoi,

Sorry maar link komt niet goed door:(

Was even te vroeg met antwoord op zich valt het nog mee alleen moederbord is wat hoog ik zou eerst eens wat puppie schrijft doen je bent gelijk je garantie kwijt als je hem open maakt.

Laatst bewerkt:
@modag, om de garantie hoef ik me geen zorgen te maken heb ik met toshiba over gemailed, en dat mag om hardware te vervangen zoals werkgeheugen.

HOI,

Ja voor werkgeheugen wel maar voor schoonmaken moet hij verder open volgens mij of heb ik dat mis.

Hoi,

Als ik de manual lees heb ik het niet mis zou toch puppie zijn tip eerst doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan