Laptop héél traag geworden, programma's reageren vaak traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

marmitalover

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn laptop. De laptop start heel traag op, soms kan dit echt een half uur duren!
Ook na het formatteren van de laptop door windows 7 opnieuw te installeren bleef hij traag doen.
Dit probleem is echt uit het niets gekomen, want een week geleden nog was hij super snel!
Ik krijg vaak meldingen met progamma reageert niet! Waar zou het aan kunnen liggen? Is het de hardeschijf, een virus of een ander probleem?

Alvast bedankt voor de hulp!

Als je laptop ( uiteindelijk ) is opgestart, probeer te scannen met de virusscanner, welke heb je ?

Ook probeer te scannen met anti-spyware programma's zoals Malwarebyte's Anti Malware, en / of spybot search & destroy.

Misschien dat opruimen met ccleaner ook eens kan helpen.

En wat ook wel kan helpen, is via zoekopdracht in het startmenu msconfig in te tikken, en dan enter.
Probeer bij tabblad " services ", een vinkje te zetten bij " alle microsoft services verbergen " dan krijg je alleen de services te zien die niet direct aan windows zelf gelinkt zijn. Probbeer daar wan onnodige dingen uit te vinken, behalve je anti-virus natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan