Laptop hangt en blijft piepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Zojuist is mijn laptop voor de 2e keer in 2/3 uur blijven hangen.
Ineens gaat alles heel langzaam en ineens bevriest het beeld. De 2e keer gaf mn laptop ook nog een beste piep (en bleef piepen) en ging het beeld vreemd doen :confused:

Ikzelf heb geen fláuw idee waar dit aan ligt, maar door de piep (en omdat alles bevriest) denk ik dat het aan het geheugen ligt.. of aan de temperatuur, maar hij is wel eens warmer geweest :confused:

Weet iemand hoe ik kan zien wat er fout is? Want dit lijkt mij niet helemaal goed :D

Alvast bedankt :thumb::)

Edit: Het is overigens gewoon in Windows, dus niet bij het opstarten :)

Laatst bewerkt:
Draai Everest eens, en kijk hoe warm het word in je pc! 't Zou goed kunnen dat 't aan de temperatuur ligt :D

Geplaatst door Freakiej
Draai Everest eens, en kijk hoe warm het word in je pc! 't Zou goed kunnen dat 't aan de temperatuur ligt :D
Punt is, toen ie het voor de eerste keer deed, was ie net opgestart (uurtje ofzo).. en dan is ie nog niet zo warm..

Op school vandaag heeft ie de hele dag aangestaan, dus dan is het wel vaag dat ie het daar niet doet :confused:

dat klinkt heel bekend maar ik denk dat je het antwoord minder leuk gaat vinden.

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. zie Link

de oplossing was er niet. Het bleek een breuk in het moederbord te zijn. Nadat ik hem aan Tibor had gegeven heeft
hij dat uitgevonden. Ik geloof dat hij dat met een ijskast deed ofzo?

sorry m8:confused:

En hoe kan ik nou precies zien wat er aan mankeert?

Dit is echt niet leuk meer, heb ik m net aan, doe niets, valt ie alweer uit..

Ik kan er wel mee teruggaan, maar dan wordt ie opgestuurd en ben ik m 3/4 weken kwijt.. ik kan niet zonder een laptop (studie) en ze geven geen vervangers :confused:

zeker op laten sturen. Ik heb destijds allerlei diagnose tools gebuikt maar er kwam niets uit.

Er zijn bedrijven waar je een laptop kan huren. misschien zit er 1 bij jou in de buurt. Misschien kan het zelfs via school?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan