laptop hangt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simontheys

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
58
Telkens wanneer ik mijn laptop wil opstarten blijft hij vast hangen, soms start hij wel helemaal op en dan kan ik effe op internet bijvoorbeeld, maar dan blijft hij weer hange, vaak krijg ik mijn laptop ook helemaal niet op, iemand tips? Het is een laptop van Medion.
 
opstarten vanaff windows installatie schijfje (wel eerst backup maken) en dan windows opnieuw installeren of lin veilige modus opstarten en dan een virusscanner laten scannen
 
om welk model gaat het als ik vragen mag?
 
dacht ik wel. opnieuw installeren helpt. zelf heb ik deze ook en ook veel gezeur mee gehad maar als die blijft hangen gaat hij na een minuut weer gewoon verder.
 
wou ik doen

wou ik dus doen, windows opnieuw installere, maar helaas, tijdens de installatie blijft mijn pc weer hangen
 
Opnieuw geinstalleerd

Heb mijn laptop dus net opnieuw geïnstalleerd, ik dacht nu is het gemaakt, blijft die plots terug hangen, nu weet ik het niet meer hoor, iemand raad?
 
je drivers upgraden helpt veel ,ga naar de site toe en zoek op merk en model moederbord...
denk eraan als je de download doe voor een besturings systeem eerst downloeden opslaan bv :bureaublad den apparatbeheer open doen je actieve bestuuring verwijderen : dan pas je nieuwe installeren :en heropstarten nadien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan