Laptop HDD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thel3om324

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een laptop die ik nog had liggen en aangezien ik op mijn nieuwe PC een 7200 RPM heb omdat die sneller gaat en mijn pc niet laat vastlopen vroeg ik mij af of ik dat ook op mijn laptop moet. Ik gebruik hem voor mijn ICT opleiding en heb het eerste jaar een vrij licht laptopje nodig, maar wil wel 1 die alles snel en soepel opstart.

Oh en als ik 7200 RPM moet is deze dan goed?:https://azerty.nl/8-855-499854/hgst-travelstar-z7k500-hts7250.html
Specificaties:
http://i.imgur.com/wBe4Ffv.png
wBe4Ffv.png

Thanks alvast voor het antwoord !

Laatst bewerkt:
Het is niet beledigend naar jouw bedoelt maar bij mijn Desktop PC merkte ik wel heel erg verschil, het was van vastlopende taskbars naar een goed werkende pc.
En een SSD... Ik weet het niet, ik heb 500GB ongeveer nodig, en SSD is erg duur als ik 500GB neem.
Graag hoor ik het snel van u.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was het gewoon een schijf die niet goed meer was, verschil merk je bij goede schijven nauwelijks.......

Je merkt het vanzelf na aanschaf.

De hdd van 5400 rpm die in me Desktop zat zit in me laptop.... Dus tja, wat is slimheid?

Geld in je zak houden of een SSD kopen, het verschil tussen een 5400 en 7200 ga je echt niet merken. Zoals gezegd had je oude HDD gewoon andere problemen.

Wacht heel even, 1 ding snap ik er niet aan. "Zoals gezegd had je oude HDD gewoon andere problemen", De oude HDD uit mijn desktop is mijn huidige HDD voor mijn laptop, oftewel me HDD is kaduuk aan het gaan ??

Voor de rest dankjewel, ik zal het wel hier op houden, en zie hoe ver we met de dag komen !

De schijf werkt niet goed dus zal er een andere moeten komen, of je dat gaat merken in die wat oudere laptop is nog maar de vraag.

Maar goed, van je fouten leer je het meest.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan