Laptop heeft wireless netwerkkaart niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Een Siemens Fujitsu Amilo L7310W heeft zijn wireless netwerkkaart niet meer na een schone herinstallatie van Windows XP Prof. De service wireless zero configuration staat als running aangegeven. Voor de herinstallatie kon hij al geen netwerk vinden.

Wat ben in vergeten?

Misschien heeft het iets te maken met protocollen die hij mist.

En heb je de wireless netwerkkaart voorheen altijd gebruikt?

gast0450 zei:
Misschien heeft het iets te maken met protocollen die hij mist.

En heb je de wireless netwerkkaart voorheen altijd gebruikt?

Nee, dan kon niet want hij kon geen andere netwerken vinden. Waarom was niet duidelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit al van begin af aan geweest?

Geen fouten in apparaat beheer?

gast0450 zei:
Is dit al van begin af aan geweest?

Geen fouten in apparaat beheer?
ja en geen foutmeldingen apparaatbeheer

Ik heb je vraag nogmaals gelezen, en als ik het goed begrijp word de netwerkkaart helemaal niet meer weergegeven, toch?

Zie je wel in apparaatbeheer dat hij geinstalleerd is?

En hij is toch niet uitgeschakeld op 1 of andere manier ofzo

gast0450 zei:
Ik heb je vraag nogmaals gelezen, en als ik het goed begrijp word de netwerkkaart helemaal niet meer weergegeven, toch?

Zie je wel in apparaatbeheer dat hij geinstalleerd is?

En hij is toch niet uitgeschakeld op 1 of andere manier ofzo
Voor de herinstallatie werd hij weergegeven in apparaatbeheer maar hij functioneerde niet. Nu wordt hij niet meer weergegeven omdat de driver waarschijnlijk ontbreekt. Die heb ik wel gevonden maar weet niet hoe ik hem moet installeren.

Als alleen de driver ontbreekt zou hij in apparaatbeheer met een foutmelding weergegeven moeten worden.

Wat je kan proberen is via het configuratie scherm en dan nieuwe hardware proberen de netwerkkaart te laten zoeken of eventueel via daar handmatig de driver installeren.

Als je niet zeker weet of je de goede driver hebt of wa extra gegevens erover wilt hebben zou je everest home kunnen downloaden en installeren. (Ik heb ook pas sinds gister van dit programma gehoord, maar het is erg nuttig.)

Mocht je er dan nog niet uit komen hoor ik het weer wel.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan