Laptop herkent netgear niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
112
Mijn pc draait wel op de Netgear WG 54 router en ook de Asus laptop heeft dit enkele maande goed gedaan, maar sinds kort herkent de laptop niet meer de de router. Hij vindt wel andere netwerken maar niet de Netgear. Router reeds opnieuw geïnstalleerd echter zonder resultaat. Als ik met de muis over het icon van het netwerk ga lees ik "Niet verbonden" "er zijn draadloze netwerken beschikbaar". Echter niet het netwerk wat ik zoek. Wie weet hier iets meer van dan ik?
 
Ik kom niet meer in de routerlogin.com, althans daar herkent het mijn wachtwoord niet meer.
Weet u hoe ik daar achter kan komen?
 
Heb ik gedaan maar nu herkent hij het password niet meer??
Moet ik dan met behulp van de software een nieuw password invoeren?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een stapje vooruit. Het zegt verbonden te zijn met een onbekend netwerk (NETGEAR) Toegang: alleen lokaal. Dus nog geen verbinding met internet. Verkeerde instelling ?
 
Heb je met de pc wel toegang tot internet?

Je hebt toch wel verbinding gemaakt met dat netwerk hè....
 
Jawel en het is opgelost Had DHCP niet aangevinkt staan en de adressen waren niet goed ingevuld. Na het de gehele installatie beschrijving nog een goed door gelezen te hebben kwam ik er achter. Alleen begrijp ik niet hoe dit allemaal na enkele maanden goed gewerkt te hebben deze problemen heeft kunnen veroorzaken.
Nogmaals dank voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan