Laptop herkent tv als tweede beeldscherm niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo1981

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2011
Hallo allemaal,

Deze vraag lijkt heel erg op de vraag die XCLUS1V3NL 6 februari stelde. Maar ik krijg mijn prbleem toch nog niet opgelost, dus toch graag jullie hulp!

Ik heb een Acer aspire (ong 1 jaar oud) die ik via een hdmi kabel aan mn tv aansluit. Dit is altijd goed gegaan. Nu heb ik laatst de laptop gedefragmenteerd omdat ik vond dat ie wat trager werd. Nu kan de laptop geen tweede beeldscherm meer vinden wanneer ik de tv via de hdmi kabel eraan hang. Ik heb al nieuwe drivers van AMD voor de ATI radeon gedownload, maar dit maakt geen verschil.

Wanneer je drukt op beeldschermen detecteren, gebeurt er niets.

Wie kan mij helpen??
Dank alvast!

Groetjes Monique

Kun je een systeemherstel uitvoeren en kijken of hij het dan wel doet?

owja, das ook nog wel een idee. Ga het vanavond even proberen. wie weet... maar t zou toch eigenlijk niets met het defragmenteren te maken mogen hebben??

Ik denk het niet, ik denk eerder dat hij misschien een klap heeft gehad. Heb je de kabels goed zitten? Of even rechtermuisknop op het bureaublad en dan schermresolutie (Windows 7) en voor XP: Rechermuisknop op het Bureaublad en dan op eigenschappen, dan op tabblad instellingen en dan even kijken of hij wel een tweede scherm ziet

"Of even rechtermuisknop op het bureaublad en dan schermresolutie (Windows 7) en voor XP: Rechermuisknop op het Bureaublad en dan op eigenschappen, dan op tabblad instellingen en dan even kijken of hij wel een tweede scherm ziet"

Daar zit dus nu juist het probleem; die ziet ie niet.... maar bedankt voor het meedenken.

ok, geprobeerd om herstelpunt te gebruiken (bleek dat die nooit gemaakt zijn...) dus dat werkt niet... Ook de Fn icm f5 knop gebruikt. ook geen resultaat.
Ik heb wat screenshots gemaakt misschien is het voor jullie dan meer duidelijk wat er gebeurt.. (de HDMI kabel zat in de laptop tijdens het maken van de screenshots)

Bijlagen

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    102,1 KB · Weergaven: 90
  • Untitled-3.jpg
    Untitled-3.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 68
  • Untitled-4.jpg
    Untitled-4.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 76
  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 77
Nog steeds niet opgelost!! Wie kan mij helpen???

Kan iemand mij please helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan