Laptop HP Compaq NX7400

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy46

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hallo ik heb een HP laptop NX7400, sinds een paar dagen wordt deze ontzettend warm onder het linker gedeelte NAAST mijn touchpad. iemand enig idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt.

warmte laptop

misschien wat meer informatie, hoelang heb je deze,is dit zomaar ontstaan en wat is heet.
Heb hier een acer 5043, 2.0 ghz staan als die flink moet werken wordt hij ook heet
staat ook de hele dag aan
misschien de ventilator stuk , hoor je deze wel blazen, controleer of er wel lucht aanvoer is van onderen

Laatst bewerkt:
misschien wat meer informatie, hoelang heb je deze,is dit zomaar ontstaan en wat is heet.
Heb hier een acer 5043, 2.0 ghz staan als die flink moet werken wordt hij ook heet
staat ook de hele dag aan
misschien de ventilator stuk , hoor je deze wel blazen, controleer of er wel lucht aanvoer is van onderen

ja echt gloeiend.. ik heb gekekn de ventilator draait heel ff met opstarte daarna doet deze niets meer zou het dat kunnen zijn? deze ventilator past zich toch aan de temparatuur aan en blijft toch nie constant draaien?, de laptop is drie jaar oud. en hoeft niet veel te werken al laat ik de laptop een half uur aan staan zonder wat te doen word deze nog gloeiend heet. z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan