Laptop HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembla

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort hoogstwaarschijnlijk deze laptop te kopen:

http://www.ibood.com/be/nl/

Wat vinden jullie ervan, goede koop? Geen goede koop?

Krachtige machine? Game laptop of niet?

Goed merk slecht merk? Kortom alle info is welkom!

En weet iemand of kopen via internet, deze site ibood wel betrouwbaar is???

Alvast bedankt voor alle uitleg,

Lars

Laatst bewerkt:
Hoi,

denk dat ik je teleur moet stellen hier zal je slecht op kunnen gamen. En qua merk is het ook niet echt een topper.

Maar alsj ziet wat hij allemaal heeft dan valt het toch ng best mee? Goede prijs etc?

iBoot is zeker wel een betrouwbare site. Kijk maar naar het logo: website van jaar 2010

EUhm,

Mss gta iv op low settings, need for speed pro street, fifa 11 enzo

Maar het is ook meer voor mijn studies dat ik een goede laptop nodig heb voor texverwerking, fotoshop etc..

Laten we een ding duidelijk maken! laptops zijn niet gemaakt om te gamen.
Door het gamen wordt er veel warmte ontwikkeld en een laptop is er niet op gemaakt om deze warmte af te voeren.
Voor studie is deze laptop wel goed, alleen je moet niet verwachten dat deze laptop 100 foto's tegelijk kan verkleinen in Photoshop.
Het is niet zo'n dure laptop voor het bedrag wat je terug krijgt is wel goed.
over de merk, HP is al een hele lange tijd een laptop fabrikant en heb er persoonlijk geen slechte ervaring mee.

Let op!
2685 MB videogeheugen, waarvan 1 gb ddr5
Dit stond bij Ibood let wel op dat deze overige geheugen van je 4gb af gaat als je gaat gamen, dus het gaat niet soepel lopen dan.

Mijn advies:
Voor je studie is deze laptop perfect zolang je geen zware virtuele machines hoeft te draaien en voor gamen is deze laptop bijna geen enkele laptop geschikt.

Het enige groot nadeel is dat het toetsenbord qwerty is, ik zou liever azerty toetsenbord hebben,

Wat voor type laptop gaat het hier om?
Als ik de link probeer te openen kom ik op een 89 delig bestekset uit...... Effe iets anders dan een laptop dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan