Laptop in de Aldi op 31/10 voldoende voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVH1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Hallo,

Op 31/10 komt er in de Aldi (België) een 15,6" laptop met een i3-3110M CPU, 1000GB HD en 4GB SDRAM voor 500 euro.
Ik ben aan 't twijfelen om deze te kopen, maar ik weet niet of die voldoende gaat zijn om pakweg een jaar of 3 te gebruiken. We willen nl die thuis gebruiken om vooral te surfen, een beetje office 2010 en vooral FB spelletjes. Het is vooral die FB spelletjes waar ik een beetje over twijfel omdat deze laptop geen aparte videokaart heeft. Die gebruikt de grafische component van de i3: HD Graphics 4000.
Weten jullie of die voldoende zou zijn om de komende jaren vlot flash-spelletjes mee te spelen??
Of zouden jullie iets anders aanraden voor +/- 500€?

Groetjes,
Peter

Link naar de laptop: http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_woensdag_31102012_48_675_8719_5.html

Laatst bewerkt:
Dit zal zeker een medion zijn, prima laptops prijs en kwaliteit verhouding is top.
Maar de Garantie van Medion heb ik wel zo me twijfels over.

Dit zal zeker een medion zijn, prima laptops prijs en kwaliteit verhouding is top.
Maar de Garantie van Medion heb ik wel zo me twijfels over.

Daar ben ik het niet met je eens.
Ik heb nu al 3 jaar een Medion Akoya Desktop ik heb al zelf wat eraan geknusteld en geupgrade (videokaart en voeding geupgrade *binnenkort ook ssd*)
en ik had iets fout gedaan en mijn windows licentie was weg van mijn HDD dus ik ff bellen naar Medion Helpdesk. en hun zeiden dat er een monteur aan huis kwam en er een nieuwe HDD kwam installeren
1 dag later stond hij al aan de deur. ik mocht de kapotte HDD houden

Dus geweldige service. kwaliteit is echt typisch duits. het werkt als een raket!

Edit: wat ik er wel bij moet zeggen. de grafische kaart is inderdaad niet echt een hoogvlieger bij Medion systemen. maar de rest is top!

Laatst bewerkt:
Sluit ik me bij aan.....Medion staat juist bekend om zijn goede service !! 1 van de weinigen die overigens 36 maanden volledige garantie geeft ook !!

Heb zelf meerdere Medions gehad.....

Iemand een idee hoe het met de garantie zit wanneer ik in Belgie woon en in Nederland de desktop zou kopen die er nu in de reclame staat ?

Sluit ik me bij aan.....Medion staat juist bekend om zijn goede service !! 1 van de weinigen die overigens 36 maanden volledige garantie geeft ook !!

Heb zelf meerdere Medions gehad.....

Ik beoordeel de service/garantie niet als slecht, maar dat je even goed moet uitkijken met de algemene voorwaarden er zitten namelijk heel wat haken en oog aan als je een andere OS er op zet of gaat knoeien met de bios etc.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=42673

Logisch toch !!
Als ik wat verkoop en een ander gaat er aan zitten knoeien sta ik er ook niet meer voor in.....gelijk hebben ze !!

Dat naakt niet uit, garantie loopt gewoon via Medion.
Blijkbaar niet,
Geachte klant,
In antwoord op uw e-mail kunnen wij u melden dat, indien u iets in Nederland
koopt, zich ook tot de Nederlandse klantendienst en/of servicedienst dient
te wenden.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht, tekenen wij,
Met vriendelijke groeten,
Het ALDI-team

Nou, dat zeg ik toch !!
Dan loopt het toch via Medion.....je zal even een NL nummer moeten bellen maar dat maakt voor de garantie niks uit hoor !!

Snap niet wat je hiermee wil zeggen eigenlijk !!??

Nou, dat zeg ik toch !!
Dan loopt het toch via Medion.....je zal even een NL nummer moeten bellen maar dat maakt voor de garantie niks uit hoor !!
Snap niet wat je hiermee wil zeggen eigenlijk !!??

Dacht dat het dan nogal lastig zou worden wanneer ik de pc bv bij defect naar Nederland moet gaan opsturen.

Welnee, of je hem nou binnen België verstuurt of naar NL.....
Bij een defect krijg je netjes een mail met verzend stukken. Even wegbrengen en klaar ben je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan