laptop in spanje

Status
Niet open voor verdere reacties.

hecotim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2011
Ik heb een probleem met het bekijken van uitzending gemist, ik verblijf de meeste tijd in spanje en er zijn verschillende programma,s die ik niet te zien krijg doordat ze hier niet mogen worden vertoont, ik heb de laptop in spanje gekocht.
Nu is mijn vraag wanneer ik nu in nederland een nieuwe laptop koop zou ik die programma,s dan wel kunnen zien want ik denk dat nu mijn laptop in spanje is geregistreerd of heb ik het helemaal fout, graag zou ik een antwoord op deze vraag hebben.
Hecotim

"Veelgestelde vragen: Werkt Uitzending Gemist in het buitenland?
Ja, ook in het buitenland kun je naar Uitzending Gemist kijken, maar niet naar alle programma's.
Door de beperkte uitzendrechten die er op sommige programma's rusten, kunnen we niet alle programma's over de grens aanbieden."

het heeft met de buitenlandse ISP te maken, dus met een in nederland gekochte laptop heb je hetzelfde probleem

Grote kans dat je een Spaans IP hebt en daarop geblokkeerd wordt. Je kunt proberen of het goed werkt met een Nederlandse proxy. Of via, bijvoorbeeld, deze site http://www.ibvpn.com/test-index.html twee uur lang VPN gebruiken naar Nederland. Indien het dan wel werkt komt het door je Spaanse IP.

er zijn dus wel manieren omheen

Heeft inderdaad niets met de laptop te maken maar gewoon omdat je een buitenlands IP Adres hebt.
je zal dan een Proxy moeten gebruiken maar vaak is daar het nadeel van de de verbinding veel trager wordt.

Allemaal hartelijk dank voor de reactie, het zal wel niet anders gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan