laptop is super traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee klopt ik heb al 3 verschillende antivirussen geprobeert maar geen 1 werkt ik heb norton geprobeert avast en clamwin maar geen een werkt enig idee hoe ik mij hd kan formateren dan kan ik er gewoon xp op klappen en zien wat er dan gebeurt
p.s via command line en dan format werkt niet dan zegt hij dat ik niet de goeie parameters heb

Hoi,

Op de Asus ga je geen win 7 behoorlijk op draaien ben ik bang voor:(

Download Hirens-bootcd en brandt daar een opstart CD van en start daar dan de laptop mee op (kies bij start voor mini-XP).
Deze XP-van-CD heeft vele tooltjes in zich, waaronder een Disl management tool waarmee dan de harde schijf alle partities verwijderd kunnen worden.
Daarna dan de laptop starten met een XP installatie CD en XP installeren. hier te vinden: http://www.hirensbootcd.org/download/

NB!!!! eerst even alle XP-drivers die nodig zijn downloaden en op een USB-stick of CD zetten!!!

Letop, vaak moet in de bios ook nog een setting aangepast worden. Die heet dan zo iets als: recovery partitie gebruiken. Zet dat dan uit.

Laatst bewerkt:
srpchulp erg bedankt hij is xp weer aan het instaleren hopen dat hij dan een stuk sneller is bedankt allemaal voor de reactie's en ik laat het nog wel weten of hij sneller is denk het wel ?
alleen wel jammer dat xp binnenkort niet meer word ondersteund maar wat houd dit precies in?

Dat houdt in dat er geen security updates van Microsoft meer uitgebracht worden.
De banken zullen daar hoogstwaarschijnlijk moeilijk over gaan doen en er is dan een redelijke kans dat, als uw pc gehacked wordt en u raakt daardoor geld van uw rekening kwijt, de banken dat dan niet vergoeden.
Maar als u geen financiële transactie/internet bankieren doet op de betreffende PC is er niet zo veel aan de hand. Hooguit lastig als de PC gehacked of besmet is, maar met de juiste AV- en antimalware software kan ook dat risico beperkt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan