Laptop kan ineens geen verbinding meer maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2016
Berichten
2
Goeiedag,

Vandaag is het ineens niet meer mogelijk verbinding te maken met mijn modem vanaf mijn laptop, niet draadloos en niet met een kabel.

Vanmiddag zag ik dat mijn avg is verouderd, maar bij het updaten kreeg ik een error. Vervolgens wilde ik het verwijderen en opnieuw downloaden, maar verwijderen ging niet. Daarna probeerde ik via de avg site een reperatie Tool te downloaden, maar ook dat pakte niet succesvol uit.

Kort daarna lukte het niet meer verbinding te maken. Ik weet niet hoe dit komt, heb het modem al opnieuw aan het uit gedaan, vanaf andere apparaten is het wel mogelijk verbinding te maken.

Vanaf een oude laptop heb ik drivers voor mijn laptop Lenovo 20247 gedownload op een sticky en op mijn Lenovo uitgepakt (ik deed 'uitpakken in [naam van Driver]'.

Vervolgens is mijn hele internet draadloze netwerk menu weg, en als ik er een kabel in stop doet ie het nog steeds niet.
 
Systeemherstel naar eergisteren zal het probleem onmiddellijk oplossen.
 
Hartelijk bedankt, het is gelukt!

Heb je misschien ook een tip voor de virusbeveiliging. Ik heb het gevoel dat er iets niet lekker loopt, want mijn laptop is een stuk trager dan normaal. Avg updaten lukt niet, AVG verwijderen lukt niet en de reparatietool van AVG ook niet.
 
Opstarten in de veilige modus en dan proberen AVG te verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan