Laptop kapot, dure rekening.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCBadBoy

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Hallo.
Ik heb in november 2007 een laptop gekocht.
Acer Aspire 9300.

Tot mijn verbazing van 3 weken terug is mijn laptop kapot gegaan. Hij startte niet meer op.
Ik heb hem direct per reparatie opgestuurd bij Scheer en Foppen (Waar ik de laptop gekocht heb)
De garantie was al verlopen dus het ging op eigen kosten.

Ik kreeg gister een brief thuis gestuurd van de rekening. Tot mijn verbazing moet ik 402 euro (50 euro onderzoekskosten gaan er nog af) betalen om hem te laten repareren.

De mainbord (Moederbord) schijnt vervangen te moeten worden.

Als ik hem ongerepareert terug wil moet ik ook nog 50 euro betalen, of als ik hem laat vernietigen krijg ik 50 euro korting op een nieuwe laptop.

Vinden jullie deze prijs 352 euro ook niet veels te duur voor een laptop te laten repareren?

Hoi

Ja veelt geld is het zeker....en te duur voor deze klaptop
Maar dat de garantie(1 jaar?) verlopen is wil niet zeggen dat jij volledig voor de kosten hoeft/moet opdraaien.
Je zegt zelf dat je klaptopje in november 2007 gekocht hebt.dus is ie ongeveer 1.5 jaar nu.
De levens verwachting van een klaptop ligt hoger.dus jij zou nog (deels)garantie kunnen claimen bij scheer en foppen

Hoi

Ja veelt geld is het zeker....en te duur voor deze klaptop
Maar dat de garantie(1 jaar?) verlopen is wil niet zeggen dat jij volledig voor de kosten hoeft/moet opdraaien.
Je zegt zelf dat je klaptopje in november 2007 gekocht hebt.dus is ie ongeveer 1.5 jaar nu.
De levens verwachting van een klaptop ligt hoger.dus jij zou nog (deels)garantie kunnen claimen bij scheer en foppen

Ben ik helemaal met je eens.
Ik ben net naar scheer en foppen geweest ze hebben keurig een mailtje gestuurd naar Acer.

Let er wel op dat ook Scheer en foppen verantwoordelijki s en dat ze niet alles van acer laten afhangen....jij hebt een koopovereenkomst met S&F en niet met Acer.

Verdiep je eens in het concumentenrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan