Laptop kapot en bestanden kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jennifert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Vorige week is mijn laptop kapot gegaan. Het beeldscherm was al enige tijd heel raar, er kwamen uit het niets allemaal strepen door het scherm heen. En opeens deed hij het helemaal niet meer...
Nu krijg ik hem helemaal niet meer aan!
Nu is mijn vraag:
Ik had maar 1 jaar garantie en de laptop is 15 maanden oud. Nu lees ik verschillende teksten van mensen die zeggen dat je in Nederland altijd 2 jaar garantie hebt op bv laptops. Is dit nou waar of niet?

En, mijn bestanden en foto's die op de laptop zaten, kan ik die er nog vanaf krijgen??? Of gaat me dat veel geld kosten?
Ik heb trouwens al geprobeerd da laptop aan te sluiten op een ander beeldscherm van een computer maar dat lukte niet.
Alvast bedankt!

En, mijn bestanden en foto's die op de laptop zaten, kan ik die er nog vanaf krijgen??? Of gaat me dat veel geld kosten?
Ik heb trouwens al geprobeerd da laptop aan te sluiten op een ander beeldscherm van een computer maar dat lukte niet.
Alvast bedankt!

Ligt er een beetje aan wat er stuk is aan de laptop, ghrote kans dat de harddisk nog in orde is. Die kun je dan in een externe behuizing plaatsen b.v. en zo je bestanden er af halen

Gaat er uberhaupt wel een lampje of iets branden bij je laptop als je op het aan knopje drukt?

Ja, de lampjes gaan wel branden maar hoor verder geen opstart geluid ofzo..

De fan onderop je laptop draait ook niet? Wat als je speelt met je toetsen. Hoor je wel gewoon piepjes?

LCD schermen voor laptops & backup mogelijk

bericht verwijder door moderator

Laatst bewerkt door een moderator:
Linu,

Graag ophouden met spammen voor dit bedrijf en tevens oude topics omhoog halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan