Laptop keuze (3 laptops)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@sander17111988
intel celeron= dual core
intel pentium = dual core
intel core i3 = dual core met ht(HyperThreading (dual core + 2 virtuele cores, dus virtueel een quad-core)).
intel core i5 = zowel dual-core met ht, als quad-core zonder ht. (meestal is de i5 bij laptops een dual-core met ht, en bij desktops een quad-core zonder ht).
intel core i7= zowel dual-core met ht, als quad-core met ht. (de dual-core variant wordt meestal alleen gebruikt bij ultrabooks).
intel core i7 extreme = 6-core met ht.
 
Laatst bewerkt:
Dus in wezen gewoon een qaudcore. Anders begrijpen de meeste mensen er niks meer van.
Wat ik eerder aangaf je hebt een losse videokaart nodig ;)
 
Laatst bewerkt:
En een losse videokaart, kan ik die gewoon in een gleufje steken in de laptop?
 
Nee dat gaat niet passen :)
Daar passen alleen cd-roms in....

Wat ik al eerder aangaf je hebt alleen laptops met een videokaart die 550+ is.
Nu je budget niet toereikend genoeg is, zal je wat minder hoge eisen moeten stellen. Of je zou door moeten sparen

Hier staan alle laptops die er zijn: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
Kan je de laptops met deticated videokaarten er tussen uit filteren.

Edit: Dit komt in de richting - http://tweakers.net/pricewatch/339003/asus-x55-series-x55vd-sx059h.html
Maar na 6 maanden is het al enorm verouderd + Het feit dat de laptop al minimaal 1-2 jaar oud is, als het niet ouder is.
 
Laatst bewerkt:
@sander
nee het is eigenlijk gewoon een dual-core, want hij is ongeveer 25% sneller als een dual-core, en dus duidelijk langzamer als een quad-core.
 
Dennis ja dat begreep ik ook nog wel. Maar dan begrijp de gemiddelde gebruiker er helemaal niks meer van als we bij laptops I5 dualcores gaan noemen en bij desktops Qaudcores.

Heb zelf Asus laptops verkocht bij de mediamarkt en zei altijd dat het qaudcores waren net als andere verkopers van de Mediamarkt en bij de BBC zullen ze je precies hetzelfde vertellen.
Het is in principe gewoon een qaudcore alleen niet zo krachtig als een echte fysieke qaudcore ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan