Laptop keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry91

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
115
Hoi,

Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen, mijn prijs ligt ong. op 600 euries.
Mijn laptop eisen zijn:
15.6 inch (niet groter ivm meenemen)
3-4 gb ram
videokaart 512mb (ivm tekenprogramma)

Nu heb ik er 2 gevonden:
http://notebookshop.nl/notebooks/asus/515767/asus-k52jb-sx133v.html?utm_source=tweakers.net&utm_medium=cpc&utm_campaign=Prijsvergelijkers

http://notebookshop.nl/notebooks/acer/662828/acer-aspire-5732zg-454g32mn.html

Welke merk is eigenlijk beter Acer of Asus lees veel verschillende reacties op internet:confused:
Wat zouden jullie kiezen, of zijn er nog andere opties voor dat geld.
Alvast erg bedankt:thumb:
 
Goedenavond,

Als ik moest kiezen dan zeker de Asus maar misschien is dit ook geen slechte optie kwam gisteren hier voorbij even beter videokaart en wat meer geheugen.
En de reactie die je leest zouden volgens mij toch in het voordeel van de asus moeten zijn volgens mij
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad een mooie aanbieding:thumb:. Je brengt me nu wel aan het twijfelen.
Heb zelf ook een desktop PC van Medion en die bevalt prima.

Bij specs staat:
Besturingssysteem:
Authentieke Windows® 7 Home Premium 32-bit (OEM versie)
Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)

Welke krijg ik dan of maakt het niet uit 32 of 64 bit?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals ik het begrijp zal je dus een keuze moeten maken tussen de twee of de 64 of 32 bits maar dan zou ik dus de 64 bits nemen dit zal je bij de eerste keer opstarten moeten kiezen heb ik zo het idee.
 
Hoi,

Hoe bedoel je keuze besturing of de keuze notebooks
 
Hoi,

De laatste kan je niet met de Asus en de eerste medion vergelijken mindere en oudere generatie processor slechtere videokaart nee daar zou ik niet voor kiezen .
Gezien de positieve reacties de laatste tijd hier over Medion en je zegt het zelf ook al ben best tevreden dan zou ik de Medion nemen ook nog eens 2 jr garantie.
Maar ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken dat kan je zelf wel:d
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk keuze is aan mij, denk dat ik voor de Medion ga. Het is van Duitse kwaliteit dus degelijk en goed net als bij auto's:p
Hartstikke bedankt voor je reacties:thumb:
 
Hoi,

Geen dank succes bij de aankoop.:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan