Laptop Keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

djrobin1

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo helpmij-forum.

Binnenkort ga ik op stage ( MBO Zeevaart ) dus ga ik een tijdje weg, vandaar de keuze op een laptop.

MAAR ik snap echt de ballen niet van laptops en wil graag advies hebben over wat ik het beste kan kopen.

Mijn Eisen zijn eigenlijk toch wel :

- Gewoon een Snelle computer, eigenlijk wil ik net als mijn Desktop ( 2x3ghz Intel E8400 ) 2gb RAM
- Ik wil World of Warcraft normaal kunnen spelen, of Call of duty 4 denk aan dat soort graphics
- 15 Inch scherm ongeveer.

Dat is het eigenlijk wel.

Mijn budget houd ik nog even geheim

Ik wacht op reactie,

Mvg. Robin

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad een mooie, ik denk er even over na, misschien dat iemand nog alternativen heeft

Ik wilde er ook alleeen maar mee aangeven dat je juist wel je budget moet vermelden.Anders heeft toch geen zin om een laptop voor je te zoeken.

Budget is wel handig, zeker als er alternatieven moeten komen.

@dylan19: kijk dan naar de eerst post. hij wil Cod 4 en dat soort spellen spelen daarvoor is die in mijn post ook nog in staat (cod 6 zelfs)
(link: http://tweakers.net/pricewatch/267554/asus-k52je-ex229v.html#tab:info)

nou dat betwijfel ik of COD 6 wel met een redelijke FPS er vanaf komt.
het zal zeker wel gaan ja. maar als je graag een game speelt, dan wil je die ook fatsoenlijk kunnen spelen, toch? :) en niet niet met maar 30 FPS of nog niet eens.( op medium)
en met die van mij zou je 40 FPS nog wel kunnen halen op high( bij cod6) en is maar een paar tientjes duurder;)

Robin laat maar eens weten wat jij er van vind!

Laatst bewerkt:
de HD5470 is idd niet echt een top kaart om mee te gamen

voor dat soort spellen heb je minimaal een HD5650 of GT420M nodig

de HD5470 is idd niet echt een top kaart om mee te gamen

voor dat soort spellen heb je minimaal een HD5650 of GT420M nodig

maar dat is denk het wel te hoog gegrepen voor Robin dan kom je snel aan een budget van rond de 1400+ euro. De asus die ik had aan gewezen heeft een GT360M. en Intel I5 processor dat is zeker niet verkeerd om een goeie FPS te kunnen halen in COD.
+ de laptop heeft een super mooi desing.

Laatst bewerkt:
ik neem toch wel aan dat hij graag ook een keer een nieuw spel wilt spelen. en zoon ding moet ook wel een paar jaartjes meegaan. en ondertussen komen er ook nieuwere spellen uit, en die wil je dan toch ook wel spelen op een laptop die het zeker aan kan, wat bij jou maar de vraag is of hij dan wel aankan( denk van niet) wand ze worden steeds ingewikkelder.

de ts vraagt daar niet om: ''Ik wil World of Warcraft normaal kunnen spelen, of Call of duty 4 denk aan dat soort graphics''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan