laptop keybord werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

azerty1984

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2008
hallo,ik heb enkele dagen terug een laptop gekocht van Dell(studio 17)
IN het begin geen problemen mee gehad, maar nu heb ik een probleem met het toetsenbord.
Het werkt niet meer, ook de mousepad werkt niet.
Alsik de pc uitschakel en heropstart,en wilmij aanmelden opmijn account, dan moet ik password invullen. Dat lukt wel, maar eenmaal ik in windows vista ben gekomen, lukt het niet meer.en moet dus de pc uitschakelen door op de aan-uit knop te duwen...

Wat zou de redne hiervan kunnen zijn en eventuele oplossing?

Virus?Dell?Windows Vista?

Dank bij voorbaat,vriendelijke groeten

Lijkt mij nogal sterk dat het om een virus gaat.
De laptop is pas nieuw zeg je, dan zit er meestal een goede beveiliging tegen virussen op (voor een bep. periode dan). Hoe oud is je laptop ongeveer?

Zie je problemen in Apparaatbeheer bij Toetsenbord en Touchpad ?

wel,ikhad er McAffee opstaan(trial version), het toetsenbord werkte niet zo goed meer,ikwou hem danmet andere virusscanner scannen en verwijderede daarom de Mcaffee software, toen ik dat deed en de pc heropstarte, kon ik enkel mijn password invullen,ik kwam in windows vista en keybord werkte niet meer...

de laptop heb ik deze week aangeschaft,het is mijn eerste,altijd pc gehad,vind het heel jammer en rot

Misschien dat het helpt als je een externe muis of keyboard aan de laptop zet? Mits je er een hebt natuurlijk.

kijk ik heb nu net de lptop heropgestart en kan even het keybord blijkbaar opieuw gebruiken, toch komen niet alle letters erdoor, ik moet precis harder de knoppen induwen zodat het beter werkt..

@ronnie: ik check nu het aparaatbeheer

bij aparaatbeheer-->toetsenborden , staan er 4 toetsenborde aangegeve,allen werken ze correct

Misschien verder niet meer experimenteren en contact opnemen met Dell.

Misschien verder niet meer experimenteren en contact opnemen met Dell.

ok,na het weekend..kan een virus er voor zorgen dat een keybord,mousepad,niet goed meer werkt?of ligt het eerder aan de laptop denk je?

iederee alvast bedankt met de info!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan