laptop koeler probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

taniadipsy

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
mijn moeder heeft zo een (goedkope) fujutsi laptop
en als laptop 5 min draaide val hij uit
effe opgedaan en inderdaad koeler viel stil na een min of 3

maar in bios mode blijf hij gewoon draaien
is dat nu iets met koeler of met windows

ik zou gewoon eens testen om nieuwe koeler te kopen ,maar moeder wil (kan)er geen kosten aan doen

wat kan ik nog doen

Ik denk niet dat het aan de koeler ligt. Als de koeler kapot zou zijn zou hij wel langer dan 5 minuten aan blijven. Wel met schade maarja... Als hij wel aanblijft in de bios zou het probleem bij Windows moeten zijn. Wat je hieraan kunt doen is nieuwe windows erop zetten en kijken wat er dan nog voor problemen voorkomen. Succes:thumb:

maar de vraag is ga hij bij installeren ook niet uitvallen
ik dacht eerder iets met de hardware

maar de vraag is ga hij bij installeren ook niet uitvallen
ik dacht eerder iets met de hardware

Ligt eraan. Hij valt toch pas stil zodra je echt in the windows systeem zit? Als je windows opnieuw erop zet, is hij hem alleen aan het installeren, dus zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn lijkt me zo? Ookal valt hij uit bij het installeren van een nieuwe windows, het betekent niet dat die oude windows er ineens af is, dus valt het proberen waard. Je hoeft ook niet perse 100+ euro uit te geven aan een OS, er zijn zat manieren om er één te krijgen, maar ik ga niet in details erover.

heb in vriendekring geluisterd en daar had nog iemand de zelfde aansluiting voor koeler en met deze blijf hij zonder probleem draaien

heb moeder overtuigd een andere koeler te bestellen voor 62€
persoonlijk vrij duur maar voor laptop is altijd wat duurder

ik ga voor zekerheid een kijken op ebay,2dehands,marktplaats voor 2dehands koeler
je weet nooit dat ik eentje vind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan