laptop koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
hallo ik heb vandaag mijn laptop zijn koelpasta verwijdert en nieuwe geplaatst maar toen ik hem weer opstarte dan was er iets mis met mijn temperaturen mijn temperaturen zijn idle 10 grade omhoog gegaan en als ik spel speel dat 90% mijn cpu laad dan wordt hij over 47 grade wat kan ik doen? alvast bedankt:D

alles wel weer goed terug geplaatst.
niet te veel koelpasta gebruikt?

en waarom moest er nieuwe koelpasta op?

er moest nieuwe op omdat mijn pc warm werdt en die was heelemaal uitgedroogd dat en ik moest veel gebruiken die heatsink van mijn laptop komt er niet tegen ik heb gekeken ik heb er eerst een dun laagje op gelegd ik deed pc aan en hij werdt 60 grade deed hem weer uit en deed er meer op nu is het beter maar wat kan ik doen om hem beter te koelen? voor ik hem ope deed was hij idle core1:1 grade en core 2:0 grade en geloof me dat is waar maar nu is het meer ik snap niet waarom nu idle is core1: 16grade en core2:17 grade

Laatst bewerkt:
laptop hebben nog wel vaak het probleem te warm worden ivm te weinig hitte verplaatsing
makkelijkste was gewoon geweest om er een houder of iets dergerlijks voor te kopen (mocht je die al niet hebben)

zodat de onderkant vrij staat van de grond..

hoe heb je verder getest hoe je pc warm wordt ?
dmv een x aantal minuten een applicatie te draien
aangezien warmte verschillen met meerdere factoren te maken kunnen hebben..

*zoals ik bijv had dat mijn pc op een verwarmingsrooster stond en dan te warm werd :p en uitviel*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan