Laptop koopadvies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruudalberink

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Hoi,

Ik heb een vraag over welke laptop ik moet kopen, ik hoop dat er iemand mij advies kan geven. Ik heb wel gezien dat er veel mensen met deze vraag komen, maar ik kan niet alle pagina's doorzoeken tot ik bij het topic kom wat voor mij van toepassing is.

Mijn broertje wil graag een laptop kopen en zijn budget is 600 euro ong.

wat wil hij ermee:

Gamen, en denk dan aan games als fifa 08 en san andreas..
en internetten..

Nou heb ik al eens rondegekeken voor hem, maar er is nogal wat verschil. Dual core processoren enzo. Wat is wijsheid om te doen voor games?
en welk merk is een beetje betrouwbaar. Ik heb namelijk gehoord dat HP en Acer als minder worden ervaren, terwijl die 2 merken wel de beste prijs/specificaties verhouding hebben.
Toshiba hoor ik goede verhalen over, maar is voor dezelfde specificaties weer duurder.

En moet er voor internetten persé een interne modem inzitten? of kan dit ook nog anders?
Welke laptop raden jullie mij/hem aan??

bvd

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik denk niet dat het gaat lukken voor dat geld!:(
Voor 400,00 heb je net een celeron laptopje die niet al te snel zijn en het videokaart gebeuren (meestal shared) is ook niet om over naar huis te schrijven!
Dual cores zijn wel sneller, maar ook iets duurder! En voor die games die hij wil spelen, moet je een redelijke videokaart hebben en genoeg intern geheugen ook!
Ik zou adviseren om toch nog ff door te sparen.:)

Maar misschien is iemand het wel helemaal niet met me eens, meningen verschillen erg natuurlijk!
Succes.

wat vinden jullie van een Toshiba Satellite L350-107

Leuk laptopje. Alleen niet echt geschikt voor de games die je wilt.
Echter er zijn maar weinig laptops die echt geschikt zijn voor het gamen. Als je een gamerslaptop wilt ben je toch echt heel wat meer kwijt. Denk eerder rond de 1000,00!

Gamen is en blijft meer geschikt voor op de gewone pc, mede doordat de temperaruur,grafische kaarten, voedingen ed. meer kunnen hebben!

Game laptops zijn gewoon duur. Ik denk dat je voor 600 euro een laptop kan kopen die net aan fifa 2008 kan spelen maar elk spel wat vanaf nu uitkomt kan je wel vergeten. Je kan dan beter of doorsparen of voor een desktop gaan die vele malen goedkoper zijn.

bedankt voor de tip!

Toshiba Satellite A210-18S deze is een slag duurder/beter?

maar is deze dan een beetje geschikt om te gamen? of moet je dan zoals is gezegd bij echt veel betere laptops kijken?

Titel van de vraag aangepast.
kan iemand mij helpen? zegt niet zoveel over je probleem/vraagstelling.

bedankt voor de tip!

Toshiba Satellite A210-18S deze is een slag duurder/beter?

maar is deze dan een beetje geschikt om te gamen? of moet je dan zoals is gezegd bij echt veel betere laptops kijken?

Zou ik het zo zeggen,
gta san andreas valt er zeker op te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan