Laptop kopen.. Hulp gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

i6003976

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop van maximaal 400 euro (liefst rond de 350)! De dingen die erop gedaan zullen worden zijn: Internetten, Tekst verwerken, Foto's bekijken en erop zetten, muziek downloaden en misschien zelfs een film. Mijn dochtertje gaat hem waarschijnlijk ook gebruiken en zal dan voornamelijk spelletjes doen op het internet.
Het scherm hoeft van mij niet heel erg groot te zijn, dus 15,6 inch is prima!

Ik weet niet zo goed welke laptop ik voor deze simpele functies het beste kan aanschaffen en hoop ook dat jullie mij kunnen helpen. Ik zit nogal krap bij kas, dus ik had ook graag gehad dat het een duurzaam ding is.

Bij voorbaat dank,

Kumar

Gezien je eisen is het volgende belangrijk voor je:
Processor: Een simpele dual-core voldoet.
Geheugen: 2 tot 3 gb.
Hardeschijf: Ivm foto's,muziek en film liefst een beetje ruim.

Wellicht is de Lenovo Thinkpad Edge E520 wat voor je?
http://tweakers.net/pricewatch/286314/lenovo-thinkpad-edge-e520-(nz38nmh).html
De prijs ligt rond de €380.

Voor dit geld krijg je een betrouwbare en degelijke laptop.
500GB Hardeschijf, 4GB geheugen en een Intel 2GHz Dual Core processor.

Dankjewel voor de snelle reactie! Ik kijk nog even rond, en andere suggesties zijn zeer zeker welkom!! Misschien is er ook nog wel een iets goedkopere te vinden met bijvoorbeeld 320GB aan geheugen??

Hier zie je een vergelijking van 3 goede laptops: http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/283243;286314;289493
De goedkoopste uit het rijtje is de Lenovo Thinkpad SL510, voorzien van een lichtere cpu, kleinere schijf en eenvoudigere videokaart is deze €40 goedkoper en komt gemiddeld op zo'n €330.
Waarschijnlijk gaat het om een verouderd model want hij is nog maar in 8 webshops verkrijgbaar.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Misschien is dit een optie wel tweedehands maar misschien kan er nog wat af zou wel aan je eisen voldoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan