Laptop kopen, totaal geen verstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mod edit

@Coolkil: Denk aan je leestekens.;)
(Lijkt wel of je overal gehaast op wilt reageren:D)

Eline, ik ga het je misschien wel moeilijk maken met dit machientje.

Deze verschilt weinig t.o.v. de Asus:

belangrijkste verschillen zijn:

de Asus heeft een processor die een fractie sneller is. (= voor jouw gebruikseisen niet echt relevant)
de Asus is 5 tientjes voordeliger.
De Medion heeft een iets betere videokaart (= voor jouw gebruikseisen niet echt relevant)

Belangrijkste verschil tussen de 2 is de beeldschermresolutie = kijkplezier + de beeldschermdiagonaal. Daar wint de Medion het van de Asus.
Aangezien kijken naar het beeldscherm toch iets is wat je vrij vaak doet als je voor de laptop zit................... ;)

Laatst bewerkt:
dan zeg ik ga voor asus 50x10=500:shocked::shocked::d

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja en ? Ik snap echt de relatie van het getal 500 niet?
De Asus is een prima machine, maar vergelijk ook de verdere details (zoals bijv. een 17 inch scherm) en natuurlijk met name de beeldschermresolutie, die zou voor mij doorslaggevend zijn bij vergelijkbare machines.

Laatst bewerkt:
je zegt 50 tientjes goedkoper je hebt 50 biljetten van 10 euro hoeveel geld heb je dan antwoord is 500 lijkt mij een redelijk verschil je bedoeld 5 tientjes.

Als je nu gelijk had geschreven dat ik een typfout had gemaakt, dan had ik mij niet suf hoeven piekeren waar dat getal van 500 vandaan kwam.

Qua degelijkhdid en betrouwbaarheid(sreputatie) zijn ze gelijk. Laat je portemonnee en je ogen beslissen door bijv. naar een winkel te gaan waar ze laptops hebben staan en vraag naar een willekeurige latop met de 1366x768 resolutie en vraag er naar een willekeurige met de 1600x900 resolutie.

Hoi,

Go wat een discussie in de tijd dat ik sp1 voor win 7 aan het installeren was:D.

Inderdaad de medion heeft een groter scherm wat eigenlijk ook inhoud een hogere resolutie .
Zal inderdaad de keus moeilijk maken ik lees alleen dat hij ook voor school gebruikt gaat worden misschien ook mee naar school dan zou de Asus weer in het voordeel zijn.

Maar het maakt weinig tot geen verschil de 1 koop je bij Paradigit deze heeft dus ook winkels en de andere bij Aldi .

Ben benieuwd welke het wordt en of we het nog lezen:D:thumb::thumb:

ik wacht wel tot ie aan word geboden door winupdate

any way het is van af nu gewoon de keuze van elyntjuhh asus of medion

dankje:) ik er nog eens een nachtje(of meer) over slapen, en dan laat ik het weten zodra ik het zelf weet. Maar dat kan toch nog wel even duren denk ik! in ieder geval allemaal bedankt :thumb:

Doe tussentijds dan nog een heel leuk gebruikerstestje :

neem 2 pakken suiker van 1 kilo en voeg er nog een grammetje of 600 aan toe. Loop ermee rond in je (rug) tas en bepaal hoe het voelt. Da's het gewicht van de Asus. (om en nabij 2600 gram)

Pak nu 3 kilopakken suiker en voeg er nog 300 gram aan toe, da's het gewicht van de Medion (om en nabij de 3300 gram) en zeul daar ook even een dagje mee rond. Belastend die 700 extra grammen? Dan vooral de lichtste van de 2 kopen.

HiHi wat zijn we aan het verkopen he zullen we bij paradigit gaan werken :D:D:D

Strak plan, het is overigens van de pc winkelketens wel mijn favoriet. Het is m.i. een van de weinige (grotere) ketens waar niet de helft van het personeel je met grote vragende ogen aankijkt als je vraagt of de in een machine zittende voeding modulair is of niet.

Voor TS : Paradigit heeft idd. een uitstekende naam. (Ze zijn alleen niet de goedkoopste, maar ja............)

Laatst bewerkt:
ik ben voor ik heb wil namelijk nog bijbaantje. ik ga alleen liever bij de winkel die ernaast zit (amersfoort) nammelijk mycom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan