Laptop kopen van rond de 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Daar zal je geen spijt van krijgen Asus is gewoon een prima merk ik zit op zijn voorganger en nog steeds met plezier .

Oké, maar die laptop? Is die goed? Want hij ziet er top uit volgensmij, maar zit er geen adertje onder het gras?

Hoi,

Nee hoor zit geen adertje onder het gras hij is top en er zit voor een notebook ook nog eens een top geluid op, ik zou het wel weten. Waar ga je hem voor gebruiken?

Hoi,

Dat zou geen verstandige keus zijn Acer komt over het algemeen niet echt goed uit de bus.

Ik ga hem overal voor gebruiken behalve voor games. Alleen ik denk dat die acer beter is..? Voor 100 euro zit er veel meer in? 8gb 1.28 tb 2gb videokaart? Of is de kwaliteit van acer slechter? Is acer wel een goed merk?

Hoi,

Acer is een budget merk kijk eens hoe vaak er problemen mee voorkomen hier kwalitatief veel slechter dan de Asus.

Dus is het verstandig de asus laptop te kopen? Of kan ik beter door zoeken/verder kijken/even wachten?

Hoi,

Qua merk hoef je niet te wachten en inderdaad de van Tweakers heeft een snellere hd dus een prima optie en ja Windows 8 zal neem ik aan we kunnen maar ligt er natuurlijk ook een beetje wanneer deze uitkomt.

Oke, ik heb gekozen voor de snellere HD! Gewoon goede laptop toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan