Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
graag jullie mening over de aanschaf van deze laptop.

Thanks,

Leo.

http://www.pcsnel.nl/

Asus - A2500H-WLAN P4 2.8Ghz 60GB 512MB DVD-RW Categorie: Notebooks

Just imagine your notebook breaking down on a critical business trip that could break or make your career. You are now cut off from the masterpiece presentation you prepared after pulling all-nighters after all-nighters, but unfortunately, the backup files are locked up in your office desk. What a nightmare.

That's why reliability is a must in this "survival of the fittest" world. The ASUS A2 Series packs a full-spectrum of practical features and stable performance for different situations. Whether you are backpacking, lounging at a café or presenting to your customers, the A2 Series is your trustworthy and value-rich companion.

Processor: Intel Pentium 4 - 2,8 Ghz
Geheugen: 512 MB DDRAM uitbreidbaar tot 1024 Mb
Harddisk: 60 GB Ultra DMA100 supported
Beeldscherm: 15 inch TFT Kleur SXGA resolutie
Optische Drive: DVD-RW combo drive
Videokaart: Onboard VGA max. 64mb
Batterij: Li-ion 8 Cells, AC adapter
Modem: Built-in V.90 56K
Netwerkkaart: Built-in 100MB Fast-Ethernet + Wireless LAN
5 USB 2.0 poorten
IEEE 1394 port
Inclusief optische muis
Inclusief Asus draagtas
Zie PDF-bestand voor verdere informatie

Product afbeelding

Prijs: € 1295,- / € 1.541 ,- incl. btw

Download PDF

Bel voor de actuele voorraad
020-5755795

2 jaar pick-up and return garantie *

Laatst bewerkt:
Zeer belanrijke vraag bij aanschaf: Waarvoor ga je hem gebruiken?
Er zit waarschijnlijk een gewone P4 in en geen P4M (m=mobile) waardoor hoog stroom verbruik, hoge warmte productie (warme boven benen dus:D)en minder lange gebruiksduur doordat accu eerder leeg is.

Ziet er verder leuk uit, maar vraag me af wat je met 5 USB poorten moet op een laptop.

succes;)

Kortom,ik wil er alles mee: dvd branden,aan kunnen sluiten op de tv om fotoos te kunnen bekijken,hij moet snel zijn,met een grote hdd,ik wil er mijn SD card van mijn camera in kunnen stoppen.Vertel mij de nadelen van het kopen van deze laptop?
Groet van Leo.

Geplaatst door LEONEHONDA
Kortom,ik wil er alles mee: dvd branden,aan kunnen sluiten op de tv om fotoos te kunnen bekijken,hij moet snel zijn,met een grote hdd,ik wil er mijn SD card van mijn camera in kunnen stoppen.Vertel mij de nadelen van het kopen van deze laptop?
Groet van Leo.

De processor is dus enigzins een nadeel, maar als je er niet/weinig mee op stap gaat dan valt dat nadeel bijna geheel weg.

Tja, 60 Gb HD is niet weinig, maar persoonlijk zou ik er veeeels te weinig aan hebben. Maar als je veel grote bestanden (films, veeel mp3's) niet hebt of wegbrand dan is hij groot zat.
ik wil er mijn SD card van mijn camera in kunnen stoppen.
Ik zie niet dat dit mogelijk is in de spec, jij wel?

Heb verder geen commentaar:D

Geplaatst door LEONEHONDA
Waarom is de processor een nadeel volgens jouw?

Hierom:
Er zit waarschijnlijk een gewone P4 in en geen P4M (m=mobile) waardoor hoog stroom verbruik, hoge warmte productie (warme boven benen dus)en minder lange gebruiksduur doordat accu eerder leeg is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan