Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
garantie lijkt me vee te kort en dan nog carry in dat betekent dat je je laptop als je hem laat herstellen gemakkelijk 3 weken kwijt bent.
ON-SITE garantie is veel beter dan komen ze bij je thuis langs en hoef je dus je laptop niet te missen.
bij dell heb je bv van die formules 3 jaar garantie onsite next bussines day.

Zeker voor een laptop vind ik garantie belangerijk omdat je niet gemakkelijk even iets kan vervangen. en de stukken zijn ook veel duurder.
En aangezien je nog jong bent en niet echt veel kapitaal hebt zou ik toch voor zekerheid kiezen.
heb je die office btw echt nodig je kan hem laten vallen en 163 euro sparen.
Ik zou eens openoffice (gratis) downloaden en zien of je hiermee toekomt, en als je echt office wil hebben zou ik een studenten versie kopen wat goedkoper is.

Laatst bewerkt:
lamp zei:
garantie lijkt me vee te kort en dan nog carry in dat betekent dat je je laptop als je hem laat herstellen gemakkelijk 3 weken kwijt bent.
ON-SITE garantie is veel beter dan komen ze bij je thuis langs en hoef je dus je laptop niet te missen.
bij dell heb je bv van die formules 3 jaar garantie onsite next bussines day.

Zeker voor een laptop vind ik garantie belangerijk omdat je niet gemakkelijk even iets kan vervangen. en de stukken zijn ook veel duurder.
En aangezien je nog jong bent en niet echt veel kapitaal hebt zou ik toch voor zekerheid kiezen.
heb je die office btw echt nodig je kan hem laten vallen en 163 euro sparen.
Ik zou eens openoffice (gratis) downloaden en zien of je hiermee toekomt, en als je echt office wil hebben zou ik een studenten versie kopen wat goedkoper is.
Oké, die zet dan die garantie hoger, maar Office had ik al weggedaan hoor. Nu kom ik op

€ 974,- + Router is ongeveer € 1050,- + BTW is dat dus € 1249,50

Dan is het in eens stukken duurder... Weet je zeker dat die garantie er echt bij moet? Ik heb ook nog een gewone desktop en als ik thuis ben kan ik de laptop denk ik wel een weekje of 3 missen...
Als ik die garantie eraf haal kom ik op:

€ 775,- + Router is ongeveer € 850,- + BTW is dat € 1011,5

Als je hem wel kan missen kan je ook naar 3 jaar pickup en return gaan he.
inplaats van onsite.
Of je nu de garantie neemt of niet dat maak je echt maar voor jezelf uit, maar ik vind een jaar veel te weinig.
Ik denk dat je voor dat geld ook al iets beters kan vinden.
Bij dell bv heb je voor 717 euro al een laptop met drie jaar on site garantie.

Laatst bewerkt:
lamp zei:
Als je hem wel kan missen kan je ook naar 3 jaar pickup en return gaan he.
inplaats van onsite.
Of je nu de garantie neemt of niet dat maak je echt maar voor jezelf uit, maar ik vind een jaar veel te weinig.
Ik denk dat je voor dat geld ook al iets beters kan vinden.
Bij dell bv heb je voor 717 euro al een laptop met drie jaar garantie.
Oké, ik zal wel kijken wat ik ermee doe...

Bij dell bv heb je voor 717 euro al een laptop met drie jaar on site garantie.

en wat zijn de verzendkosten bij dell ook al weer..........hmmm

Koop die laptop toch gewoon in de winkel en laat je daar voorlichten

90 euro maar die heb ik al ingebrepen hoor.
Dell is goede kwaliteit. waarom kunnen ze dan zo goedkoop zijn zelfs met die verzendkosten erbij. Daar is een simpele verklaring voor dell schakeld verschillende tussenstappen uit je koopt direct bij de fabrikant.
Ik heb al verschillende laptops van dell gezien en ze zien er redelijk stevig uit. In elk geval steviger dan dan medion en targa toestanden.

Computer winkels zijn soms ook geen oplossing, als je een defect hebt en ze kunnen niet het niet vinden of ze ontkennen het dan mag jij nog eens 30 euro betalen omdat er zogezegd niets was.

lamp zei:
90 euro maar die heb ik al ingebrepen hoor.
Dell is goede kwaliteit. waarom kunnen ze dan zo goedkoop zijn zelfs met die verzendkosten erbij. Daar is een simpele verklaring voor dell schakeld verschillende tussenstappen uit je koopt direct bij de fabrikant.
Ik heb al verschillende laptops van dell gezien en ze zien er redelijk stevig uit. In elk geval steviger dan dan medion en targa toestanden.

Computer winkels zijn soms ook geen oplossing, als je een defect hebt en ze kunnen niet het niet vinden of ze ontkennen het dan mag jij nog eens 30 euro betalen omdat er zogezegd niets was.
Dus ik kan volgens jou het beste bij Dell kopen?

ik zeg gewoon dat je best wat kan verglijken.
en ik heb dell even verdedigd tegen lokoloko.
Er zijn zoveel plaatsen waar je een laptop kan kopen, en ik zou niet willen dat je de dag na de aankoop al zegt van ik had beter een hp gekocht bij wijze van spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan