laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima ding!:thumb:

En dat van die merken, het ieders zijn ervaring met het merk. Sommigen vinden Acer beroerd, sommigen prima.:confused:

Gebruik de zoekfunctie van Helpmij (Acer) en vindt vele, vele redenen.

Ze komen hier niet zeggen dat het een top-ding is natuurlijk. Het is een help mij met een PROBLEEM forum, ik denk dat dit met veel merken is, mss met Acer iets meer, maar hij wordt ook wel veel verkocht.;)

Net zoals Dell (de allergrootste fabrikant ter wereld veel laptops verkoopt, evenals Paradigit in Nederland en Toshiba wereldwijd) Zoek maar o'p Toshiba / Dell op dit forum.

Maar even wat anders, je vráágt om advies, je krígt 't en dan ga je het advies betwijfelen. Vraag dan niet om advies en koop datgene waarvan jij denkt dat het goed is.

Laatst bewerkt:
Ik zie zelf weinig verschil. Maar het blijft een helpmij forum, dus het staat vol met problemen. Je kunt niet meteen zeggen tegen iemand die net is ingelogd dat Acer niet goed is, zonder reden,. maar laten we weer die inunspeet helpen.:thumb:

Hoeft niet, ik heb geschreven wat ik wilde schrijven, meer valt er niet over te schrijven.

Waarom zeggen veel mensen dat acer een 'minder' merk is . Aan welke dingen ligt dat.

Waarom zeggen veel mensen dat acer een 'minder' merk is . Aan welke dingen ligt dat.

Goede vraag. Maar dat heeft Pasja ook al gedeeltelijk uitgelegd. Er zijn veel problemen met de laptop zelf, lees wat hierboven wordt gezegd. Maar ik vind dat eigenlijk wat gewoon met elk merk wel is..

jah ok dan weet ik dat. bedankt.
hebben jullie ook nog alternatieven voor deze laptop in deze prijsklasse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan