Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkchin

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Heyy iedereen,

Mijn ouders gaan binnenkort een laptop voor me kopen, en ik heb er wel 1 gevonden bij de Makro. maar ik weet nog niet zeker of ik die laptop ga kopen. ik twijfel een beetje, wanneer ik de type google:"SJ51-B-101" van Packard bell. kan het op internet niet vinden. omdat ik nog was meer informatie wou.

Dus zal ik het hier maar typen( de specificaties die ik tot nu toe heb):

Packard Bell, 17 inch notebook. (SJ51-B-101)
Amd athlon 64 X2 Tk-57 Dual-Core processor(~1.9 Ghz)
Windows Vista Home premium
2 GB ram
160 gb harde schijf
nVidia GeForce Go 7000M( tot max 751 MB shared)
10/100 lan en draadloos internet b/g
4 USB en een DVI output
kaartlezer 4-in-1
met een numpad op laptop.

Prijs 474.81 incl. BTW

Ik speel er niet veel zware spellen op, maar ik kijk wel HD video's. dus wel een goeie videokaart. ik weet niet echt zeker of deze videokaart goed is, omdat het shared geheugen is. kunnen jullie iets mij aanraden?

Alvast Bedankt,

Chinwei

P.S. trouwens ik vindt hem best goedkoop O_o....

Laatst bewerkt:
Hoi,

Effe subjectief:
Ik heb het niet op Packard Bell laptops.
Ik heb het niet op het kopen van dit soort produkten bij de Makro .....
Ik heb niks met die onwaarschijnlijke prijs/produkt verhouding .....

Kortom: verder kijken en als je een goede 17" (desktopvervanger dus) laptop wilt moet je rekenen op een prijs van rond de 700 euri of meer.

http://www.kieskeurig.nl/product/8C6A3A85D49F555BC125742500387503.htm
http://www.kieskeurig.nl/product/760B30AFD93A4F84C125743A003E928B.htm
http://www.mycom.nl/Products/View/177033.aspx

Ehh tenslotte: ik heb het niet zo op Acer, vanwege de vele klachten w.b. laptops.
Zelf heb ik een Toshiba tot volle tevredenheid.

Ik zou al geen PB kopen al is het alleen maar voor de verschrikkelijk slechte klantenservice als je iets hebt.
Als je hem moet opsturen ben je hem voorlopig wel even kwijt. Wat dat betreft raad ik je aan Medion of Asus aan.

Heyy iedereen,

Mijn ouders gaan binnenkort een laptop voor me kopen, en ik heb er wel 1 gevonden bij de Makro. maar ik weet nog niet zeker of ik die laptop ga kopen. ik twijfel een beetje, wanneer ik de type google:"SJ51-B-101" van Packard bell. kan het op internet niet vinden. omdat ik nog was meer informatie wou.

Dus zal ik het hier maar typen( de specificaties die ik tot nu toe heb):

Packard Bell, 17 inch notebook. (SJ51-B-101)
Amd athlon 64 X2 Tk-57 Dual-Core processor(~1.9 Ghz)
Windows Vista Home premium
2 GB ram
160 gb harde schijf
nVidia GeForce Go 7000M( tot max 751 MB shared)
10/100 lan en draadloos internet b/g
4 USB en een DVI output
kaartlezer 4-in-1
met een numpad op laptop.

Prijs 474.81 incl. BTW

Ik speel er niet veel zware spellen op, maar ik kijk wel HD video's. dus wel een goeie videokaart. ik weet niet echt zeker of deze videokaart goed is, omdat het shared geheugen is. kunnen jullie iets mij aanraden?

Alvast Bedankt,

Chinwei

P.S. trouwens ik vindt hem best goedkoop O_o....

Niet doen!
Ik sluit mij aan bij eerdere posters en daarnaast zit er idd. een shared geheugen videokaart in en da's nu niet direct "je van het".

Kijk eens wat rond bij Toshiba / Dell / HP-Compaq en zoek eerst eens een machientje met dedicated videogeheugen. Kijk dan pas naar de prijs. Als je dan schrikt, dan zul je wellicht genoegen moeten nemen met een shared kaartje.

En ik ga voor acer.
heb er ondertussen al vier gehad en werken perfect.
waarom vier......omdat ik na 1,5 jaar steeds een nieuwe mocht uitzoeken.
mijn eerste acer doet het nog steeds en gaat mee op reisjes.....

packard bell nee zou ik niet doen...dit zijn meer de computers van het hell probleem.
Misschien kun je dan beter wachten op een actie bij de lidll merk medion, is duits en goed en niet duur.

Met Puppie eens. Ik zou voor een goede kwaliteit/prijs verhouding ook voor Medion gaan. Heb je wat meer te besteden dan zeker een Asus!

En ik hamer misschien een beetje door maar kijk serieus naar de garantie. Bij Medion 36 maanden volledige garantie en top service. Ook bij Asus minimaal 24 maanden en dito service en ik spreek uit ervaring :thumb:

kijk en daarom zeg ik koop alles maar geen packard HELL
persoonlijk ga ik voor Acer of HP

En ik ga voor acer.
Dan behoor je m.i. toch echt tot de absolute minderheid. Toen ik nog (jong en) groen was heb ik mij bijna laten verleiden tot zo'n ding. Toen ik echter in een winkel stond waar ze toevallig ook één Toshiba hadden staan en ik beide machines "bevoelde", wist ik het al...........

Je hebt A-merk PSU's en je hebt B-merk PSU's. Zo heb je ook A-merk laptops en B-merk laptops.

Obejctief gezien zou je op dit forum alleen maar eens de horrorverhalen moeten turfen op de naam Acer en Dell. Beide zijn giganten, toch vind je de naam Dell in combinatie met horrorverhalen vele malen minder. (Uiteraard ken ik de verkoopcijfers van beide merken niet en kan dus niet met zekerheid zeggen of zich dat een beetje verhoudt, maar mijn gevoel zegt dat zich dat wel een heel klein beetje verhoudt)

Maar goed, ieder zijn of haar mening (al dan niet subjectief)

Laatst bewerkt:
Misschien behoor ik wel tot de minderheid.......maar ik ben zeer tevreden over mijn laptops.

Oke oke, ik heb al een desktop van packard bell, en ik had er nooit problemen mee, omdat ik zelf me computer kon installeeren voor 6 jaar.

ik zou ook eigenlijk liever een HP willen maar me ouders hebben niet zoon groot budjet. dan maar sparen.... =\ want ik wil wel HD video's kunnen zien zonder problemen!

Toch bedankt iedereen =D!

Oke oke, ik heb al een desktop van packard bell, en ik had er nooit problemen mee, omdat ik zelf me computer kon installeeren voor 6 jaar.

ik zou ook eigenlijk liever een HP willen maar me ouders hebben niet zoon groot budjet. dan maar sparen.... =\ want ik wil wel HD video's kunnen zien zonder problemen!

Toch bedankt iedereen =D!

moet je wel een Videokaart hebben in je laptop die het ondersteund
kijk eens op www.dell.nl
die heeft soms ook mooie aanbiedingen..

Ik zou dus zeker geen PB destop nemen, en een Pb laptop is alleen handig als je er geen zware dingen mee wil doen. Mijn vader heeft er een en die werkt tot nu toe goed, soms wat langzaam maar vvoor de rest niet. Over HP worden er ook veel goeden dingen geschreefen maar je moet dan wel de goede uitzoeken. Toshiba is ook een aardige die zou je al echt op de webstite zelf moeten uit zoeken.
Voor de rest kan ik niks zeggen ;)

Dus veel geluk, ik ben er ook nog een aan het uit zoeken :p

~Arueus

ook geen Acer
en ik lees veel dat HP z'n Schanieren snel stuk gaan......

Waarom : Acer gaat niet lang mee (lees maar meer op Forum)

Acer is heel dubbel. De een is zeer tevreden de ander weer totaal niet. Merken als Dell en Asus schijnen toch minder van deze klachten te hebben, goede kwaliteit.

Acer is heel dubbel. De een is zeer tevreden de ander weer totaal niet.

Onze Helpmij redacteur is zéér diplomatiek. Ik zou durven stellen dat: "De één zeer tevreden is en de andere negenenveertig weer totaal niet".

Onze Helpmij redacteur is zéér diplomatiek. Ik zou durven stellen dat: "De één zeer tevreden is en de andere negenenveertig weer totaal niet".

:D
Persoonlijk vind ik het nog meevallen. Behalve dat ik zelf goede ervaring heb met Acer ken ik ook andere mensen die tevreden zijn met hun producten. Helaas ken ik ook de keerzijde van de medaille.
Maar dat is ook weer af te zien aan de prijs he. Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten komt vaak bedrogen uit.

Persoonlijk zou ik het merk niet totaal mijden maar het heeft niet mijn eerste keus.

Maar laat je vooral niet door mij leiden :D.

Oké dan, geen 49 maar 24. ;)

Als mijn werkgever mij zo'n ding ter beschikking zou stellen zou ik er met alle plezier dankbaar mee gaan werken en als íe stuk zou gaan, tja, da's dan een probleem van mijn werkgever, máár, privé zo'n ding aanschaffen? Never!

[edit] het zeer geachte Helpmij bestuurslid Puppie is één van die 24......... [end edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan