Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik zie vandaag in de Makro in Nuth een laptop Packard bell type SJ 51-B-103, het is een 17" zou dat wat zijn , ik moet alleen op internet en e-mail en teksverwerker hebben, zou daar een 220 V lader bij zijn, en is daar de sofware OEM cd bij van de vista, en zou daar een brander in zitten, ik ben een leek, het is niet duidelijk, graag uw mening

Ik zie vandaag in de Makro in Nuth een laptop Packard bell type SJ 51-B-103, het is een 17" zou dat wat zijn , ik moet alleen op internet en e-mail en teksverwerker hebben, zou daar een 220 V lader bij zijn, en is daar de sofware OEM cd bij van de vista, en zou daar een brander in zitten, ik ben een leek, het is niet duidelijk, graag uw mening
hebben jullie in belgie niet een azerty toetsenbord? dit is qwerty
alleen medion en xxodd (als je een besturingssysteem besteld) leveren nog cd's, de andere merken niet.
maar oem cd's zijn altijd te downloaden...

Packerd Bell is een hel net als Dell, en medion prut.
Acer is ook niet meer wat het geweest is.
Wil je een goed merk verdiep je dan eens in de volgende merken:
Compaq, Hp, Asus.

of samsung, zijn in andere landen goede notebook's (moeten hier nog uitkomen of zijn net uitgekomen)
ook bto notebooks zijn in (klik hier of hier of hier bij diabloo en compal) oeps... kijk eens bij friesland computers en dan bij zelf samenstellen, je kunt namelijk azerty toetsenborden uitzoeken!

Laatst bewerkt:
Packerd Bell is een hel net als Dell, en medion prut.
Acer is ook niet meer wat het geweest is.
Wil je een goed merk verdiep je dan eens in de volgende merken:
Compaq, Hp, Asus.

Compaq en Hp zou ik ook maar even mee wachten. Is er iets kapot, dan mag je het opsturen, en wachten tot je een ons weegt en het dan pas terug krijgen. Qua service zijn die echt slecht

Als ik deze thread volg zou Asus dus de enige zijn die knappe laptops maakt?

Nee, ook Toshiba maakt fantastische notebooks welke goed tegen een stootje kunnen en, in tegenstelling tot de mening van de heer SJJ, heb ik, maar ook mijn kantoorgenoten, uitstekende ervaringen met de Medion laptops... Compaq hebben we eruit gemikt omdat het te vaak kapot ging (kon niet tegen een stootje), vooral met kwaliteit van de "tablet laptops" van Compaq was het zeer droevig gesteld...

Laatst bewerkt:
Nee, ook Toshiba maakt fantastische notebooks welke goed tegen een stootje kunnen en, in tegenstelling tot de mening van de heer SJJ, heb ik, maar ook mijn kantoorgenoten, uitstekende ervaringen met de Medion laptops... Compaq hebben we eruit gemikt omdat het te vaak kapot ging (kon niet tegen een stootje), vooral met kwaliteit van de "tablet laptops" van Compaq was het zeer droevig gesteld...
nu die zakelijke serie is zeer stevig...(van hp-compaq)
medion heeft ook goede laptops:P heb er zelf een gehad, die en de hp compaq die ik nu heb waren zeer stabiel

ik heb veel antwoorden, maar ik had graag een vraag over die laptop van de makro, ik moet alleen internetten en mailen, en weet iemand of daar de lader bij is en een cd rom in zit, graag uw antwoord

Dit zit er in:
Display: 17", WXGA+ Resolutie 1440x900
Processor: AMD Turion 64 X2 TL56 Dual-Core (1.80GHz)
L2 cache: 1MB
Geheugen: 3GB (1x2GB, 1x1GB) PC5300 DDR2 SODIMM (Max. 4GB)
Videokaart: nVidia GeForce GO 7000M (up to 895MB Turbo Cache)
Harddisk: 250GB 5400rpm
Optische drive: DVD-/+RW Dual-Layer
4-in-1 Card Reader
LAN: 100Mbps
WLAN: 802.11 a/b/g
4x USB2.0
1x DVI
1.3 Megapixel Webcam
6-Cells Batterij
Windows Vista Home Premium Afmetingen: 400x297x41mm
Gewicht: 3.5kg

Er zit standaard een netvoeding bij om hem aan de 230Volt te hangen.
Er zit een dual layer brander in
Software is voorgeinstalleerd en er is een recovery op de harde schijf.
Het systeem heeft geen bluetooth wel draadloos LAN (WiFi)

bedankt dat is prachtig uitgelegd, maar zou die alleen te krijgen zijn met qerty, ik moet een azerty klavier hebben

Hij is zeker te krijgen (hoewel, ik zag dat het ding in Nederland bij een aantal zaken al uit het assortiment is) met een azerty toetsenbord.. maar niet bij Makro in Nederland.... Misschien bij een Makro in Belgie? Of een andere shop in België......

Dit zit er in:
Display: 17", WXGA+ Resolutie 1440x900
Processor: AMD Turion 64 X2 TL56 Dual-Core (1.80GHz)
L2 cache: 1MB
Geheugen: 3GB (1x2GB, 1x1GB) PC5300 DDR2 SODIMM (Max. 4GB)
Videokaart: nVidia GeForce GO 7000M (up to 895MB Turbo Cache)
Harddisk: 250GB 5400rpm
Optische drive: DVD-/+RW Dual-Layer
4-in-1 Card Reader
LAN: 100Mbps
WLAN: 802.11 a/b/g
4x USB2.0
1x DVI
1.3 Megapixel Webcam
6-Cells Batterij
Windows Vista Home Premium Afmetingen: 400x297x41mm
Gewicht: 3.5kg

Er zit standaard een netvoeding bij om hem aan de 220Volt te hangen.
Er zit een dual layer brander in
Software is voorgeinstalleerd en er is een recovery op de harde schijf.je moet een rescovery disk branden, dit staat uitgelegd in de handleiding!
Het systeem heeft geen bluetooth wel draadloos LAN (WiFi)
even met rood toegevoegd hoe het moet en wat niet helemaal goed is. (230 volt is 220 volt) en hoe het moet, rescovery disk maken

@robincon

Ik weet niet in welk werelddeel je woont, maar het 220Volt tijdperk ligt in Europa al jaren achter ons! Streefwaarde is nu 230Volt +/- 10%

ik heb veel antwoorden, maar ik had graag een vraag over die laptop van de makro, ik moet alleen internetten en mailen, en weet iemand of daar de lader bij is en een cd rom in zit, graag uw antwoord
Packerd Bell zou ik maar niet nemen de grootste prut die je kopen kunt heb er twee liggen voor de schroot nog geen 2 jaar oud.
Ik zou voor Asus of Toshiba gaan.
Wees verstandig misschien iets duurder maar minder trammeland

Misschien dat ik tussen door wat kan vragen ( ben namelijk ook van plan om misschien een laptop te kopen). Maar de laptops van sony, zijn die goed ?

Het is inderdaad niet zo netjes om in het topic van iemand anders in te breken... als je echt alle details over je keuze wilt weten raad ik je ook aan om je eigen topic te starten... maar Sony Vaio notebooks en zeker de Sony AR klasse zijn fantastische notebooks.... maar de prijs is er ook naar.....
Als ik mocht kiezen ging ik voor dat tarief toch voor een Toshiba......

ik weet niet echt iets over computers en hun merken kan enkel zeggen dat ik een siemens fujitsu heb gekocht de bijna de goedkoopste wel maar 15" scherm wlan windows home premium ... met azerty toetsenbord en ik moet zeggen dat ze wel goede bijstand geven vind ik toch. moest recov cd maken en lukte me ni echt hebben ze me de cd's opgestuurt en verteld hoe ik de melding moest uitzetten. moest je geen azerty vinden mischien iets om over na te denken? groetjes ps gevonden bij saturn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan