Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik zie vandaag in de Makro in Nuth een laptop Packard bell type SJ 51-B-103, het is een 17" zou dat wat zijn , ik moet alleen op internet en e-mail en teksverwerker hebben, zou daar een 220 V lader bij zijn, en is daar de sofware OEM cd bij van de vista, en zou daar een brander in zitten, ik ben een leek, het is niet duidelijk, graag uw mening

Ik zie vandaag in de Makro in Nuth een laptop Packard bell type SJ 51-B-103, het is een 17" zou dat wat zijn , ik moet alleen op internet en e-mail en teksverwerker hebben, zou daar een 220 V lader bij zijn, en is daar de sofware OEM cd bij van de vista, en zou daar een brander in zitten, ik ben een leek, het is niet duidelijk, graag uw mening
hebben jullie in belgie niet een azerty toetsenbord? dit is qwerty
alleen medion en xxodd (als je een besturingssysteem besteld) leveren nog cd's, de andere merken niet.
maar oem cd's zijn altijd te downloaden...

Packerd Bell is een hel net als Dell, en medion prut.
Acer is ook niet meer wat het geweest is.
Wil je een goed merk verdiep je dan eens in de volgende merken:
Compaq, Hp, Asus.

of samsung, zijn in andere landen goede notebook's (moeten hier nog uitkomen of zijn net uitgekomen)
ook bto notebooks zijn in (klik hier of hier of hier bij diabloo en compal) oeps... kijk eens bij friesland computers en dan bij zelf samenstellen, je kunt namelijk azerty toetsenborden uitzoeken!

Laatst bewerkt:
Packerd Bell is een hel net als Dell, en medion prut.
Acer is ook niet meer wat het geweest is.
Wil je een goed merk verdiep je dan eens in de volgende merken:
Compaq, Hp, Asus.

Compaq en Hp zou ik ook maar even mee wachten. Is er iets kapot, dan mag je het opsturen, en wachten tot je een ons weegt en het dan pas terug krijgen. Qua service zijn die echt slecht

Als ik deze thread volg zou Asus dus de enige zijn die knappe laptops maakt?