Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CupJupp

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Heejj mensen van Helpij!

Ik wil misschien een laptop kopen en wil daarom wat advies.
Ik weet echt niks van computers/laptops dus verteld u het maar.

Wat ik er z'n beetje mee wil gaan doen:
- Internetten
- Films kijken
- Downloaden
- msnen

Hij moet gewoon snel werken met vista (valt soms nog niet mee)
Prijskaartje rond de 700€

Ik heb wel al ergens gelezen dat de laptops van toshiba goed zijn maar als jullie betere merken weten..

hier een paar linkjes naar laptops:

http://nl.computers.toshiba-europe....Satellite-P300-1DB/1058416/toshibaShop/false/
http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/product/Satellite-L350-15O/1059165/toshibaShop/false/

Laatst bewerkt:
Dat zijn beide prima laptops voor wat jij er mee wilt gaan doen.

De eerste is wel beter. Ik zou voor de eerste gaan omdat ie een grotere harde schijf heeft en een gewone videokaart.(dus geen onboard zoals die andere)

Zolang je niets met 3D doet (dus 3D spellen of 3D ontwerp) heb je niets aan een betere videokaart.

En de eerste optie kost wel 100 euro meer dan de tweede, dus het maar de vraag of dat voor CupJupp een betere optie is...

ik vind de bovenste echt te duur, hij staat op verkoopsite's voor 850 of meer,(is me echt et veel geld).
welk(e) merk(en) zijn me nogmeer aan te raden? goede prijs/kwaliteit verhouding.

mijn voorkeur gaat naar een zwarte laptop.

Voor veel merken is wel wat te zeggen, maar Acer en Packard Bell zou ik nooit aanraden/kopen. Deze staan niet bepaald bekend om hun betrouwbaarheid/service.

dus jij zegt dat ik beter geen pb of acer kan nemen? maar welk merk dan wel?? asus of zo? en welk type is dan beetje goed??

sorry voor de vele vragen maar ben echt een drama:P

Asus is niets mits mee inderdaad. Betrouwbaar en als er toch iets mis is, bieden ze een goede service.

De Asus X71, X72 en Pro72A serie lijken me voor jouw toepassingen geschikt.

Ik had je trouwens ook al een mail gestuurd met wat meer info...

maar welk model is dan het beste? het liefst echt niet veel meer dan 700 euro.(ik kan er niet veel meer van maken:eek:)

is dit een goede laptop? ik kan nergens reviews vinden:confused: maar denk wel dat ik hem ga kopen. ik hoor het graag. het gaat om de
Toshiba Satellite P300-1CI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan