Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chriskeeh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo allemaal,

Ik had graag jullie mening gehad over een aankoop van een laptop.
Ik ben niet zo bekend in het gebied van laptop's dus heb ik ook geen spec's of specifieke voorkeuren.

Dit is waarvoor hij moet dienen:
- Het 3D tekenen van grote ontwerpen op Autocad 2010 (voorkeur 64-bit)
- Regelmatig aansluiten van een printer (of meerdere via USB en parralelle poort)
- Draadloos surfen (liefst zonder externe aansluitingen of kaart)
- Aansluiting op beamer via VGA voor les te kunnen geven.
- Genoeg schijfruimte voor talloze tekeningen en films
- Moet Windows 7 Ultimate 64-bit kunnen draaien
- Liefst ook HD-films kunnen spelen.

Mijn voorkeur gaat nu uit naar een HP Pavilion DV7, maar dat is enkel omdat ik die mooi vindt.
Mijn budget ligt onder de €800 maar ben bereid €100 bij te leggen als het echt de moeite is.
Standaard moet er geen Windows 7 Ultimate opstaan want die heb ik op cd thuis liggen.
Ook had ik graag een minimum van 4Gb aan RAM hebben. :p

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Ciao Chris

Hoi

Ik ben toevallig bezig een website te maken waarop mensen makkelijk en snel een passende PC kunnen vinden.
helaas is ie nog niet klaar maar ik zal eens even gaan kijken.

mvg
Luck

Laatst bewerkt:
http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/inspiron-1764/pd.aspx?refid=inspiron-1764&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~inspiron-1764_n0076409~~

Dell maakt altijd oerdegelijke laptops, nooit grote problemen mee gehad.
Daarnaast, is er dan toch iets mis... dan hebben ze nog een uitstekende service. Altijd binnen 1 werkdag een monteur beschikbaar bij jou thuis of op het werk. (Zolang de garantie geldig is uiteraard).
hmm... wij hebben 2 dells.. heel veel problemen mee gehad, was de 1 gefixed kwam er weer een nieuwe.. maarja, persoonlijke ervaring :P

je wilt windows 7? als dat niet per se nodig is zou ik een macbook nemen (inc. BTW €899,- maar dan heb je ook alles!), ik heb spijt dat ik ben gegaan voor een PC hoor!

Ik zou niet direct voor een macbook gaan. er zijn een aantal programma's die daar niet op werken. Dus als je bijvoorbeeld specifieke programma's nodig heb dan zou ik niet voor een een macbook gaan...

Allemaal hartelijk bedankt en vooral luck7 voor zijn laatste link.
Zo ben ik naar de Probooks van HP gaan kijken en die staan me zeer aan omdat het toch op kantoorwerk en ander werk is gericht. Ik ga mezelf dus een Probook kopen.

Nog eens bedankt en tot ziens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan