laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabamba

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
69
Hey ik wou eerst een gaming handheld kopen maarja ik wist dat een laptop niet de oplossing ervoor was ( want ik ga nogal vaak op vakantie enzo.)
Toen kwam ik die acer aspire one 150 tegen toen dacht ik hmmm dat kan opzich wel.
Ja ik weet het een laptop is niet voor gaming maarja deze is toch wel handig en ook makkelijk mee te nemen..
Nee beter dan gta san andreas kan er ook niet op maar dat hoef ik ook niet want als je kijkt naar die psp go is die 250 euro..
Nou voor 50 euro meer heb je een laptop waar je wel wat spelletjes op kan doen.
Ik speel op me vaste destkop pc ( van 900 euro) meer nieuwere games maar als het om zo'n laptop gaat dan gaat het al gauw over age of empires 2,call of duty 1,gta vice city enzo..
Maar nu is de vraag heb ik eigenlijk wel iets beter voor die 300 euro?
Ja ik weet het een psp en ds is handiger maar ik hou totaal niet van de ds en psp is 6 jaar geleden uitgekomen door die gierige sony nou een handheld van 4 jaar oud kan je niet echt leuk mee gamen..

Wat denken jullie is er iets goedkopers en beters voor dat geld?
Of moet ik direct voor een laptop gaan?
 
Laatst bewerkt:
Hey ik wou eerst een gaming handheld kopen maarja ik wist dat een laptop niet de oplossing ervoor was ( want ik ga nogal vaak op vakantie enzo.)
Toen kwam ik die acer aspire one 150 tegen toen dacht ik hmmm dat kan opzich wel.
Ja ik weet het een laptop is niet voor gaming maarja deze is toch wel handig en ook makkelijk mee te nemen..
Nee beter dan gta san andreas kan er ook niet op maar dat hoef ik ook niet want als je kijkt naar die psp go is die 250 euro..
Nou voor 50 euro meer heb je een laptop waar je wel wat spelletjes op kan doen.
Ik speel op me vaste destkop pc ( van 900 euro) meer nieuwere games maar als het om zo'n laptop gaat dan gaat het al gauw over age of empires 2,call of duty 1,gta vice city enzo..
Maar nu is de vraag heb ik eigenlijk wel iets beter voor die 300 euro? Nee-1
Ja ik weet het een psp en ds is handiger maar ik hou totaal niet van de ds en psp is 6 jaar geleden uitgekomen door die gierige sony nou een handheld van 4 jaar oud kan je niet echt leuk mee gamen..

Wat denken jullie is er iets goedkopers en beters voor dat geld? Nee-2 Of moet ik direct voor een laptop gaan? Nee-3
Die dingetjes (én goedkope laptops) zijn NIET om te gamen, maar om een beetje te surfen, briefjes te typen en agenda beheer te plegen.
 
GELIJK, op een netbook kun je e-mailen, internetten, tekstverwerking, spreadsheets, presentaties, en chat- en andere communicatie applicaties. san andreas kun je vergeten, de meeste netbooks hebben hetzelfde aantal ghz enz dus voor 300 euro kun je geen san andreas spelen, mischien als je tweedehans gaat kijken maar anders denk ik niet
 
Of moet ik direct voor een laptop gaan?
ja, als je er 100 euro bij zet heb je al de goedkoopste compaq laptops of de goedkoopste dell
(maar daarmee ga je het ook niet halen om zwaarder te spelen dan gta san andreas)
 
Laatst bewerkt:
Whatever, laptops onder de € 1500,-- zijn niet geschikt voor fatsoenlijk gamen.
Je kan vervolgens tot op de centimeter games gaan zoeken die op laptop A wel of net wel lekker draaien, maar het basisprincipe blijft dat voor redelijk courante games (goedkopere) laptops per definitie niet geschikt zijn.
 
gta kun je ook op de psp,
waarom dan een netbook?

als je echt graag wil gamen op een laptop,
kun je ook je psp verkopen en een betere laptop van ong 500 - 600 kopen dan kun je wel gta IV aan
(het is maar een voorstel):p
 
Kan je simpel zelf uitzoeken... (of een bepaald spel zou kunnen werken)

Vergelijk de eisen van de games met de specs van de laptop. Daarbij rekening houdend met het feit dat een netbook echt niet voor gamen gemaakt is!

Overigens begrijp ik niet wat er mis is met de psp. Heb zelf het oudste model (is een euro of 150 nu nieuw) (de go hoef ik niet). Kwaliteit is prima, de games zijn leuk (gta is een 10tje ongeveer), filmpje kijken gaat prima en muziek is ook prima. Het internetten is minder, maar ik hoor jou alleen over gamen.

De psp en de ds verslaan dit soort laptops qua gamen met gemak!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan