laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffethomas

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
hallo

ik moet voor school een laptop kopen, ik wil hem ook gebruiken om een beetje op te gamen.

mijn budget is 400 tot 500 euro.

alvast bedankt

Hallo maffethomas,

En ga je dan klakkeloos iemand anders zijn voorkeur overnemen of wil je je ook een beetje inlezen, en daarop je eigen keuze bepalen? De notebook review komt elke 2 maanden uit zoals je kunt zien, maar er is meer te vinden in jouw prijsklasse. Speel eens met de voorkeuren, bekijk de specs en de reviews... :-)

Laatst bewerkt:
modag:
ik bedoel met een beetje gamen niet de beste games die heel veel geheugen vragen maar meer de games die je gewoon rustig kan spelen op low def bijvoorbeeld.

solaris:
ik probeer net een beetje in te lezen en een laptop te maken met die voorkeuren maar ik begrijp niks van die termen

ik heb dingen gevonden die in de laptop moeten zitten ik hoop dat iemand hier iets mee kan.

een i-5
4g of 6g werkgeheugen
nvidia videokaart
17inch beeldscherm
budget is 650 euro

er kan geen intel 5 in een laptop , wel een intel core 2 quad ( soort van intel 4 )

Mij is verteld door iemand van het forum dat dat niet kan. Blijkbaar wel dus. Mijn fout, Sorry!

Een intel-i5 is op dit moment één van de meest gebruikte processoren in laptops van nu, maar dat terzijde.

Maffethomas, op basis van jouw wensen heb ik hier een lijst met mogelijkheden opgesteld. Het maximale bedrag is daar 750 euro, kijk het eens rustig door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan