laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xLioness

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2011
hoe kan ik in de winkel zien of de hardware van een laptop geschikt is voor waar ik de laptop voor wil gebruiken? niet dat ik een game-laptop koop als werk-laptop ofzo

Laatst bewerkt:
Je kunt sowieso de verkoper vragen, verder is het zo dat wanneer je een werklaptop wilt je geen super goeie specificaties nodig hebt.
Dus vraag een verkoopmedewerker bij een computerzaak naar een stabiele laptop die je voor je werk wilt gebruiken.
(Persoonlijk zal ik voor Sony of Asus gaan)

Je kunt sowieso de verkoper vragen, verder is het zo dat wanneer je een werklaptop wilt je geen super goeie specificaties nodig hebt.
Dus vraag een verkoopmedewerker bij een computerzaak naar een stabiele laptop die je voor je werk wilt gebruiken.
(Persoonlijk zal ik voor Sony of Asus gaan)

Klopt. MAAR uiteraard is dit niet van toepassing als er bepaalde zware software op moet gedraaid worden (voor het werk).

Klopt. MAAR uiteraard is dit niet van toepassing als er bepaalde zware software op moet gedraaid worden (voor het werk).

Klopt ook, maar als iemand zegt werklaptop denk ik aan een laptop waar office op moet werken en programma's als teamviewer en skype

Klopt ook, maar als iemand zegt werklaptop denk ik aan een laptop waar office op moet werken en programma's als teamviewer en skype

Zou ook zo denken, maar heb zelf vroeger nog in saturn gewerkt en uit ervaring daar weet ik dat werk laptops in sommige gevallen ook wel wat moeten aankunnen. Ik bedoel maar software zoals bv voor Grafische/web designers,etc..

Grafisch of film? Dat is wel een groot verschil. Het eerste zal je videochip matig belasten, het 2e behoorlijk.
64 bit zou om te beginnen wel aan te raden zijn.

Er heeft ook niemand gesproken over film.. voorbeelden dat ik gaf waren maar enkele van de zovele functies die toch wel belastende software app's kunnen vereisen.

en ik ging in dat voorbeeld mee. In afwachting van reactie TS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan