laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klapsigaar

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2012
Hallo iedereen,

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen.
Ik heb al wat onderzoek gedaan en daar rolde dit uit.
http://www.paradigit.nl/Paradigit/p...7_2670_6GB_640GB/PSK2YE_0K401MDU/default.aspx
http://www.dixons.nl/laptop-tablet/notebook/acer-5750g-2676g50mn-2nd-i7-2670qm.html
Wat ik er mee wil doen is:
Snel kunnen internetten, een game zoals mw2 kunnen spelen, en een brief kunnen typen. Mijn max. Budget is ongeveer 700 euro.

Ik wil graag jullie mening horen over medion en of er nog andere laptops zijn.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Als je handig bent met onderdelen vervangen van computers, dan kun je medion overwegen.
Anders is mijn advies: koop géén medion, maar ga naar een computerboer met een goed reputatie om de hoek.

spec's zien er degenlijk uit
maar persoonlijk zou ik niet voor medion kiezen ik vind het merk kwalitatief niet echt goed
ik hoor teveel vervelende verhalen er over en kwa reparatie service is het niet waar je het wilt hebben
meschien tog beter om naar een Asus of Toshiba laptop te zoeken met de zelfde spec's (die kunnen wellicht iets duurder uitvallen)

deze heeft geen SSD maar behoort wel tot een van de betere game laptops
klikerdeklik

als je wilt zou je in de toekomst nog een SSD kunnen toevoegen (er zijn namelijk 2 plekken vrij voor opslag schijven)
een goede SSD kost ongeveer 100 euro dus kom je uiteindelijk op het zelfde budget uit met een goed merk (en ook nog een betere videokaart)

Laatst bewerkt:
Dan heb ik nog een vraag.
Kan elke ssd schrijf in deze laptop, of moeten er speciale in?
Verder zal ik nog even verder kijken naar andere laptops.

als het goed is zou hier een 2,5inch SSD in passen om zeker te zijn raad ik je aan om het bij de winkel die het product verkoopt na te vragen

eh tjah als jij erop wilt kunnen gamen dan is de videokaart meer van bellang dan de processor...
in ieder geval zal deze laptop niet voldoen aan jou eisen

als gaming geen must is dan zou je net zo goed ook een simpel laptopje van 600 euro aan kunnen schaffen
brieven type kan met ieder laptopje wel

Laatst bewerkt:
als ik jou was zou ik eens naar de asus N55SF-S1194V kijken bij paradigit aangezien deze toch een snelle hdd heeft ( 7200 rpm ), een snelle processor, veel geheugen en een goed videokaart van 2gb

Specificaties
Productbeschrijving Asus N55SF-S1194V
Beeldscherm 15.6" LED-Backlit TFT - (1920 x 1080) Full HD
Processor 2e generatie Intel Core i7-2670QM - 2.2GHz / Boost 3.1GHz
RAM 8GB DDR3 SODIMM
Grafische kaart NVIDIA® GeForce® GT 555M - 2GB
Hardeschijf 750GB - 7200rpm
Optische opslag Dual Layer DVD±ReWriter & Bluray Combo (4 speed)
Webcam HD Webcam
Accu 6 cell
Speakers Ingebouwde speakers
Aansluitingen HDMI, VGA, RJ45 LAN, Mic in Jack, Hoofdtelefoon out Jack
Gewicht 2.7 kilo
Afmetingen (BxDxH) 37cm x 26cm x 3.7cm
Netwerk Gigabit Ethernet, WLAN 802.11 b/g/n, Bluetooth V3.0
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium - 64 bit
Kaartlezer 3 in 1 (SD/ MS/ MMC)

en die videokaart is niet optimaal voor gaming daar kan je hooguit medium mee spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan