Laptop Kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
220
Hallo mensen ik zou graag een laptop kopen rond de 800 euro max 800 euro ofzo. Ik wil er mee renderen dus fotos bewerken videos bewerken, snel werken, een gaming laptop eigenlijk. Maar dan 800 euro.
 
Hoi,

Aangezien je wilt video's bewerken is een groot scherm misschien wel makkelijk dus zou dit mijn keuze zijn.
 
Dankje, maar ik ga dus xbox 360 kopen of ps3 + laptop gaming+pc gaming? Kan je link pc ook doorsturen AUB?
 
Hoi,

Tegen wie heb je het want de link is er dit in blauw in vorig bericht
 
Modag, zou ik een XBOX kopen of een PS3, maar kan je ook goed setje voor zelf pc te maken of een gewone pc + laptop aub? Laptop heb je al gedaan kan je soms PC doen
 
Zoals ik je begrijp wil je nu eerst een keuze maken tussen een Xbox360 of een PS3.
Kwaliteiten liggen iets hoger bij PS3 maar de meeste lol zit hem toch echt in de xbox live party chats.
Xbox betaal je wel voor internet, PS3 niet. Xbox is wel veel goedkoper dan een PS3 nu bij media-markt.

Je 2e vraag.

Je wil dus iets dat foto's kan bewerken, je hoeft natuurlijk geen laptop te nemen als je hem niet altijd met je mee hoeft te nemen.
Dan zou ik gewoon een computer kopen dan ben je beter en voordeliger uit dan een laptop.
Wil je wel overal je spullen mee nemen (Dus een laptop) zou ik voor de MSI gaan dan.
 
PC gewoon is goed i7 + grafische kaart goede om nog wat te gamen enz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan