Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iBram97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2013
Hallo,

Ik heb een probleempje :P Ik wil een laptop kopen voor mijn school en privégebruik.
Het liefste wil ik een gaminglaptop rond de €1000,- waar ik fatsoenlijk Battlefield 3 op kan spelen.
Iemand suggesties?

Groetjes,
iBram97

Ik denk dat als het om het games gaat dat je dan beter gewoon zo'n computer kast kan kopen met een mooi beeldscherm erbij. Maar ik raad geen Alienware aan omdat je daar veel erbij betaalt voor het uiterlijk van de pc. Voor die prijs kan je wel een betere krijgen.

de lenovo y580 is een zeer goed apparaat bezit zelf de y500. het enige nadeel is dat je niet kan gamen op accu. de videokaart klokt zichzelf terug naar een snelheid dat alleen youtube filmpjes kijken mogelijk is sluit je hem aan op netsnoer dan werkt alles zeer vlot en kan je battlefield 3 spelen op high. de accu is ook goed te noemen gaat ongeveer tussen de en 5 uur mee en het verlichte toetsenboard is ook erg mooi.

de lenovo y580 is een zeer goed apparaat bezit zelf de y500. het enige nadeel is dat je niet kan gamen op accu. de videokaart klokt zichzelf terug naar een snelheid dat alleen youtube filmpjes kijken mogelijk is sluit je hem aan op netsnoer dan werkt alles zeer vlot en kan je battlefield 3 spelen op high. de accu is ook goed te noemen gaat ongeveer tussen de en 5 uur mee en het verlichte toetsenboard is ook erg mooi.

Oh dankjewel! Ik ben er zelf erg enthousiast over dus zit er over te denken of ik er een zal gaan halen!

het is echt een aanrader start snel op ongeveer 20 seconden. is binnen 2 uur volledig opgeladen.
maakt bijna geen lawaai tijdens hevig gebruik en is zeer goed gekoelt voor een laptop.
het geluid van de JBL speakers is voor een laptop te noemen van zeer goede kwaliteit.
maar kijk ook naar alternatieven zoals de asus n56. ik zat ook te twijfelen tussen deze twee, maar koos uiteindelijk voor de lenovo vanwege de meerdere voordelen.
en omdat ik het design uiteindelijk mooier vond.

Op het begin was ik allemaal aan het kijken naar HP, maar daar kwam vooral uit dat hun laptops niet echt goede videokaarten hadden. Want ik wil namelijk ook goed kunnen gamen voor mijn geld! Toen ben ik vooral gaan kijken naar de Alienware serie, maar daar was ik nogal snel klaar mee want ik vond de prijzen echt hoog! Toen kwam ik uiteindelijk uit op die Lenovo Y580en sindsdien heb ik mn besluit gemaakt. Ook ben ik heel erg blij met jullie reacties natuurlijk

ik raad je aan om een desktop te kopen als game pc en dan een laptop voor schoolwerk
een game laptop gaat meestal maar 3 jaar mee en dan kun je em al weer weg doen bij desktop pc's kun je ze nog een upgrade geven of onderdelen hergebruiken

verder krijg je voor 1000 euro een laptop die net zo goed gamed als een game pc die +/-600 euro kost
alienware is zeer duur maar dan zit je wat kwaliteit wel goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan