Laptop krijgt bij opstarten blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede les dus voor de volgende keer, geen limited edtion meer kopen.

Maar met die eerste link download je het programma radarsync PC Updater, die geeft aan dat er 28 belangrijke updates beschikbaar zijn. Maar als ik dit wil bijwerken moet ik tegen betaling de volledige versie aanschaffen.
 
Misschien doe ik nou echt iets heel fout ofzo hoor, maar in de chipset die ik gedownload heb bij Intel, staat een setup.exe met daarachter de gewijzigd op datum 6-8-2007. Dat zag ik pas nadat ik de setup had gedaan. Maar het probleem is dus onveranderd. (ik weet ook niet of ik het goed gedaan heb, heb dus alleen deze setup gedaan en was echt binnen 3sec daarmee klaar dus vraag me af of het wel goed geinstalleerd is)

De link van NVIDIA heb ik trouwens wel gewoon goed kunnen downloaden, alleen probleem is er dus nog.
 

Bijlagen

  • chipset.jpg
    chipset.jpg
    32,7 KB · Weergaven: 58
Pff, de opties zijn zo'n beetje op, die Intel driver is eigenlijk meer een inf voor windows, de drivers zijn gelijk als die voor windows en als er geen gele uitroeptekens in apparaatbeheer staan is het goed.

En die nVidia driver geeft verder niets aan bij het installeren?
 
Frustrerend zeg:S Nee in apparaatbeheer staan verder geen gele uitroeptekens, behalve dan bij de NVIDIA.

En de NVIDIA driver geeft inderdaad ook verder niks aan bij installeren.
 
Ik weet niet zo goed welke ik dan moet hebben op die site Ronnie1 ?

Heb nogmaals de NVIDIA driver opnieuw geinstalleerd, ook andere versies, maar mochten ook allemaal niet helpen. Kwam er wel achter dat er een waarschuwing in de winsat.exe die opent zich zodra ik de laptop reboot na installatie van de driver. (zie plaatje voor waarschuwing in winsat)

Kwam in een ander scherm erachter dat dit type laptop ook wel Packard Bell easynote mb65 wordt genoemd, maar daar kan ik ook niet echt iets op vinden via internet (gaat ook niet zo makkelijk met zoeken aangezien de laptop zo traag is pfff)

Op de Intel site heb ik mn systeem laten checken voor de laatste updates, daar wordt aangegeven NVIDIA GeForce 8400M G - This device is unknown or unsupported.

Geen idee waar ik het nu nog zoeken moet :S
 

Bijlagen

  • Winsat.jpg
    Winsat.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 44
Zoals ik reeds schreef :
Packard Bell heeft dus de Intel chipset, Southbridge en Nvidia aangepast :

Moederbord :

Model PB2 (U2E1)
Versie PC16Q00586
Chipset verkoper Intel
Chipset model PM965
Chipset herziening C0
Southbridge verkoper Intel
Southbridge model 82801HBM (ICH8-ME)
Southbridge herziening B1


NVIDIA GeForce 8400M G
GPU G86M
Apparaat ID 10DE-0428
Herziening A2
Subvendor Packard Bell B.V. (1631)

Ik weet niet zo goed welke ik dan moet hebben op die site Ronnie1 ?
Je kunt op die pagina onder SEARCH RELEASED eens kijken naar #3 en daarvan update nr. 1. = HP 520 Notebook Intel 945GM/GME VGA Driver 1322 for Vista

Wanneer er sprake is van een EasyNote MB65, dan kom je bijv. hier terecht : http://store.packardbell.com/store/...=UGSVPwoHArEAACX7A1UAAAA2&rests=1348769086508

Probeer hier eens de Configurator

Zie evt. ook : https://www.google.nl/search?q=Packard Bell easynote mb65
 
Laatst bewerkt:
Nou heb het allemaal geprobeerd, maar het brengt geen verandering.
Heb dus maar gekeken of ik packard bell kan contacten, maar ze hebben geen e-mail, alleen een duur 0900 nummer.
Dus denk dat ik dan toch maar naar de winkel ermee moet. Zie geen andere oplossing.
Bedankt voor al jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan