Laptop loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ice89

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Windows start moeilijk op en eenmaal in Windows is de muis niet meer te bewegen.
Ik heb een herinstallatatie gedaan dat niet hielp, en heb het geheugen en harde schijf getest met een paar tools.

Laptop heeft 80 gb hdd, 2 x 512 mb ram (333mhz en 533 mhz) en draait onder Windows xp.

Ik heb geheugen ook 1 voor 1 getest, hdd en heb gekeken naar de warmte van de laptop.

Hebben jullie nog suggesties ??

Waarschijnlijk hardware probleem , maar ik weet niet waar het aan ligt dat het moeilijk opstart en in Windows steeds vast loopt.

Laatst bewerkt:
Geen identieke) RAMgeheugenmodules kunnen (ze ondersteunen iig niet de zelfde verwerksnelheid) bron van sores zijn, check dit iig eens....

Verwijder een deel van de geheugenmodules die zijn geïnstalleerd op de computer. Laat in ieder geval de hoeveelheid RAM nodig is voor de computer op te starten en uit te voeren.
De aanbevolen hoeveelheid RAM voor Windows XP uit te voeren is 128 megabytes (MB). het minimum is 64 MB & het maximum is 4 gigabyte.

Bijvoorbeeld, als twee 256-MB geheugen modules zijn geïnstalleerd op je computer,
  1. Verwijder een van de geheugen modules.
  2. Start de computer opnieuw op
  3. Als je opnieuw het foutbericht krijgt ga dan naar stap 4
  4. Verwijder een andere geheugenmodule of plaats het RAM in een ander
    geheugenslot.
  5. Start de computer opnieuw.
Mogelijk moet je de computer meerdere keren opnieuw opstarten om vast te stellen of de specifieke geheugenmodules niet goed werken.
(Let wel op dat je zelf niet statisch geladen bent, want statische elektriciteit kan je geheugenmodules verwoesten(!))

Heb ik ook getest , ik dacht ook dat het het geheugen lag dat omdat het 2 verschillen mhz hebben.
Ik heb het geheugen 1 voor 1 getest zonder resultaat....

Misschien geen nuttig antwoordt, maar misschien kan je eens proberen om met een stofzuiger het stof te verwijderen. Soms wilt dit nog wel eens het geval zijn. Is het een legale of illegale Windows btw?

Met vriendelijke groet,

~Hannibal392~

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan