laptop loopt vast, bevriest na beweging

Status
Niet open voor verdere reacties.

mopsie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Hallo,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een oplossing voor mijn probleem.

Mijn laptop loopt vast/ bevriest nadat ik deze ook maar iets verplaats/beweeg. Op dat moment staat alles stil in beeld.

enige manier om verder te gaan is opnieuw opstarten door de aan/uitknop 5 tellen in te houden.

En dan begint euvel weer van voren af aan.

zo snel als je de laptop aanraakt en deze hierdoor iets verschuift dan bevriest hij weer.

Wie heeft dit probleem eerder meegemaakt of heeft een oplossing voor dit probleem.

please help

Welkom bij de Helpmij!

Het lijkt er sterk op dat er iets loszit. Ik denk dat je met behulp van de manual eens moet kijken of de behuizing te openen is. Check vooral het geheugen. Is het een machine nog binnen de garantie, dan vanaf blijven.

Laatst bewerkt:
Misschien is de hardeschijf een beetje wrakkig aan het worden :thumb:

bedankt voor de snelle reacties, Indien ik voorzichtig te werk ga dan is er niks aan de hand. weet dus niet of harde schijf oorzaak is.

heb hem al open gehad en alles rustig bekeken. geheugen eruit gehad en weer erin. niks hielp.

ik vind het echt vreemd.

Er zijn hdd fabrikanten die een tooltje op hun website hebben waarmee je de hdd kunt testen.

Ik heb juist een keer het tegenovergestelde gehad, als de pc een tijdje nix aan het doen was, dan viel de hardeschijf een soort van uit. Dan kon de computer helemaal nix meer. Maar als ik er tegenaansloeg, ging de hardeschijf weer aan en kon ik weer computeren.
Een nieuwe hardeschijf was bij mij de oplossing.................................:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan