Laptop loopt vastttttttt

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiero

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
94
Hoi

Ik wilde vanmiddag mijn laptop(Acer Extensa 5220 met windows vista) opstarten.
Helaas loopt mij dan helemaal vast,krijg wel mijn buroblad te zien maar hij start verder niets op en na enige minuten komt het wel bekende blauwe(fout meldings) scherm en sluit hij zich weer af(zonder duidelijk te kunnen lezen wat het probleem was/is).
Nu wil via het Acer managment heel de laptop opnieuw instaleren,maar dit gaat niet via het gewone opstarten.
Als ik de laptop opnieuw wil opstarten via veilige mode kan ik de laptop weer niet (via acer managment) opnieuw instaleren.
Ik kan alleen via ACer managment opnieuw installeren aangezien ik GEEN cd/dvd hier van heb.
De laptop start WEL gewoon op in de veilige mode.
Wie kan me helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Als het goed is staat er op dat '' bekende blauwe scherm '' een soort code? Als je die intikt in google krijg je wellicht een support pagina van Microsoft en kan je lezen wat er mis is ;)
 
Kom je ook niet in eRecovery wanneer je alt + F10 drukt tijdens het opstarten?
 
@Leofact
Heb hem opnieuw opgestart ,en krijg nu:
edit windows boot options foor: ACer erecovery
path: /windows/system32/boot/winload.exe
partition: 1
hard disk: 8254ef74
[ /DETECTHAL/MININT

Maar verder kan en wil hij niets doen
 
@leofact

Heb de laptop uitgezet(met de aan/uit knop)
en daarna weer aangezet,hij begint nu met recovery

THX a lot LEOFACT:thumb::thumb::thumb:
 
Je kunt troiuwens eventueel het opnieuw opstarten uitzetten in het configuratiescherm > systeem > geavanceerde syteeminstellingen > tab geavanceerd > opstart en herstelinstellingen > knop instellingen > vinkje weghalen bij computer automatisch opnieuw opstarten.
Op deze manier kun je zien wat het blauwe scherm aangeeft wat je inderdaad kunt googlen (of Bingen) zoals eerdere aangegeven, of hier posten natuurlijk.


mvg leo

Edit. Oh alweer achterhaalde info. Hopelijk gaat het herstelproces helemaal goed nu.
 
Laatst bewerkt:
niet eRecovery uitvoeren voor je je bestanden in veiligheid hebt gebracht!!!!! ;)
 
Laptop loopt vast

Hallo Hiero ik heb exact het zelfde probleem.

Ik heb hem de laptop uitgezet(met de aan/uit knop)
en daarna weer aangezet en via alt F10 de recovey gecactiveerd maar hij bijft weer hangen bij de recovery
enig idee wat dit voor probleem is ?
Met dank
Tom
 
Laatst bewerkt:
Hey Tom

Nee sorry kan je helaas niet helpen mijn probleem
was wel verholpen nadat ik na het opstarten alt + F10 ingedrukt hield
Sorry,veel succes en mocht je weten wat het probleem is hoor ik dat graag van je
Groetjes Marijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan