laptop maakt geen draadloze verbinding meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter barvv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

barvv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2013
hallo,

mijn laptop stopte ineens met het draadloze internet ik heb van alles geprobeert zoals nieuwe drivers installeren , verbinding verbreken,enz het gaat om een samsumg r720 met windows vista home premium als ik probeer te verbinden met mijn draadloze internet geeft hij dit aan. het verbinden duurt langer dan normaal en hij blijft maar identificeren weet iemand wat het is

Probeer je zinnen eens te schrijven met leestekens. Dit is nauwelijks leesbaar namelijk.

Kan je nog wel met andere apparaten verbinding maken met je draadloze netwerk?

Haal 's even de electra ( stroom) van je modem/router en plug 'm na ongeveer 'n minuutje weer in.
Doe hetzelfde met de resetbutton van je modem/router.
Laat bij deze handelingen de pc steeds even uit en start 'm daarna opnieuw.
(via kabel checken of je netwerk draait zal ik niet adviseren - ik ken alleen maar draadloos omdat mijn kabels niet lang genoeg zijn voor mijn - beetje grote woonkamer :( )

jaa alle andere laptops, mobiels, pc's enz kunnen gewoon met de wifi werken alleen mijn laptop niet. ik heb alles al geprobeerd zoals opstarten enz maar op vakantie verbond de wifi ook niet meer. wat een vriend van me al zei is dat gewoon de draadloos internet schijf verbrand is omdat hij te heet is geworden. kan dit kloppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan