Laptop Makro

• Onderwerp starter Onderwerp starter lin10
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Acer Type Aspire 8930G-644G32MN
NVIDIA Geforce 9600M-G 1024MB video-kaart
Intel Core 2 Duo Mobile T6400
18,4"
etc
€ 772,31

Is dit wat?

Ik wil met de laptop:
internetten
af en toe een spelletje (bubbles of zo dus niets bijzonders)
downloaden films, opslaan, branden of kijken op laptop

Is deze laptop dan te groot en kan ik het af met een andere, goedkoper?

alvast bedankt voor jullie reacties.

Damn wat jammer had je deze aanbieding maar opgemerkt, wel iets slechter maar goed.

Persoonlijk zou ik NIET voor Acer gaan !!!

Eerder Asus, HP of Compaq (Compaq IS eigenlijk HP maar maakt gebruik van iets goedkopere hardware, maar komt uit dezelfde fabriek, en zelfs de lader is van HP)

Ik hoor wel wat je gaat doen :thumb:

Er staat ook een HP in de folder.
Pavilion dv7-1220ed € 593,81.
Intel Pentium Dual-Core T4200
250 GB
4096 MB
NVIDIA GeForce 9200M GS

Is dit dan misschien beter?

Er staat ook een HP in de folder.
Pavilion dv7-1220ed € 593,81.
Intel Pentium Dual-Core T4200
250 GB
4096 MB
NVIDIA GeForce 9200M GS

Is dit dan misschien beter?

Intel is beter voor multitasking en AMD is beter voor gaming, persoonlijk doe je toch meer op de laptop zelf dan gaming neem ik aan en dan is een dual core perfect.

Grafische kaart is ook wel aardig en zal je best wat mee draaien, onthoud wel dat laptops eigenlijk niet voor gaming bedoeld zijn.

Harde schijf heeft een hele mooie ruimte daar red je het wel even mee, desnoods extern HD'tje eraan ;)

4 Gig RAM is eigenlijk zelfs teveel ;), nee hoor is perfect !!

Op mijn werk hebben we HP en het is echt NIET kapot te krijgen.

Kijk wel even naar het OS wat je erbij krijgt, zit er Vista bij zou ik het er lekker afgooien, ik draai nu op mijn AMD Sempron SI-42 met Nvidia 8200M G Vista Home Basic en het loopt voor geen meter, gooi er liever XP, LINUX of Windows 7 op.

LET WEL: Voor wat je ermee wilt gaan doen kan je prima een prijsklasse lager hoor: € 400/500,- :thumb:

Suc6 ik hoor wel wat je keuze is, wacht ook nog even op meningen en tips van andere leden :thumb:

Laatst bewerkt:
Het is toch de "Acer Type Aspire 8930G-644G32MN" geworden.
Ik kon niet wachten.:o
In ieder geval bedankt voor je hulp.
:thumb:

Jammer, erg slechte keus. Ben bang dat je hier nog achter zal gaan komen Acer gebruikt erg slechte hardware en rekenen hier in prijs kwaliteit verhouding erg veel geld voor !!!

Laatst bewerkt:
Jammer, erg slechte keus. Ben bang dat je hier nog achter zal gaan komen Acer gebruikt erg slechte hardware en rekenen hier in prijs kwaliteit verhouding erg veel geld voor !!!

Toch in je eerste reply geef je een link waar een acer word verkocht en dat je het jammer vind dat die gemist is en daarna geef je een link en een mening dat je acer niets vind?????

Ik ben zeer tevreden over acer en vind HP en compaq echt helemaal niets, zo heeft ieder zijn eigen mening.
Blijft net als auto's kopen, het blijft een gok of je er 1 hebt die altijd lekker rijd of 1 die steeds weer iets heeft.
Ga met een laptop om waar een laptop voor gemaakt is , en zorg dat er altijd goede koeling onder de laptop is ( dus niet op een tafel kleed of op je dekbed werken) en ga zeker niet overclocken.
En ook al is een helpdesk slecht, zegt dat nog niet dat het product slecht is.

Ik wens je heel veel plesier met je nieuwe laptop en denk dat je een goede keus hebt gemaakt. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan