laptop met draadloze verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscillaaaa

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo mensen,

ik heb een laptop waarop draadloos internet geinstalleerd was, dmv een bluetoothstick. Nu is deze stick kapot en heb ik een nieuwe gekocht. Nu heb ik hem geinstalleerd enzo, en krijg ik het bericht: kan geen verbinding maken met de livebox.. blablabla...
dus hij vind mijn livebox wel, maar daarna kan hij geen verbinding maken.
hoe los ik dit op?

Thankssssss:D

Internet via een bluetooth stickje? Raar, maar het zal wel. Ik moest de livebox ff een keertje opnieuw laten zoeken naar apparaten. Bij mij werkte het als je de stekker van de livebox er even uithaalt (alle verbinding weg) en daarna er weer in doet (verbindingen worden hersteld).Het herstellen kan even duren (1 á 2 minuten). Dan gaat hij zoeken naar apparaten die gebruik (willen) maken van het netwerk. En dan zal hij je stickje moeten vinden en accepteren. Hier moet je wel wat mee spelen. Soms lukt het als je netvoordat je contact wil maken met de livebox (op je pc heb je dus al het wachtwoord van de livebox ingevuld) dat je dan de stekker er even uit trekt en er weer in doet. Soms werkt het als je al geklikt hebt op verbinding maken, wat je bij de vorige optie overigens nog NIET had gedaan. Bij de eerste optie moet je dan tijdens het zoeken van de livebox naar nieuwe apparaten klikken op een knop van je pc dat je verbinding wil maken. Hopelijk is het duidelijk genoeg en lukt het je of is het al gelukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan