laptop met vista en sagem dongle werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellepel

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Ik heb een laptop met vista en een livebox met sagem dongle.
nu kan mijn laptop het stuurprogramma voor de sagem dongle niet vinden. Ook al geprobeerd het via de klanteservice site van Orange op te lossen maar dit lukte ook niet.
Wie kan mij helpen, heb een klein beetje verstand van pc, dus neit heel technisch worden...:thumb:

Bij de Sagem Dongle zat ook een CD neem ik aan?
Staan daar ook geen drivers op? Of heb je dat al geprobeerd?

Laatst bewerkt:
er zat geen cd rom bij de dongle. op de site van orange heb ik al gekeken en ook geprobeerd maar dit werkte ook niet,
Maikel hoe heb jij dat gedaan dan?

heb je in je livebox zo een pcma kaartje ingestoken?
waar gaat het precies fout ? op de link die ik gaf word precies voor gedaan hoe of wat met drivers voor je usb stickie

Laatst bewerkt:
en brand het lampje dat ie ook aanstaat?
ik bedoel dat linker lampje voor draadloos

zoals het op de site stat beschreven heb ik al geprobeerd, maar dan kan de laptop nog tseeds het stuurprogramma niet vinden. denk dat ik het morgen nog maar eens met een frisse start probeer. wordt er nu alleen maar chagi van, alvast bedankt en als je nog een andere oplossing weet hoor ik het graag.:confused:
groeten ellen:thumb:

dat stuurprogramma kies je zelf dat staat erbij.en dan blader je daarna.check die plaatjes dan.
morgen lukt het je zeker weten..truste.:D

wat voor een laptop heb je?en heb je daar een draadloos kaartje in?

Laatst bewerkt:
acer ex 5210
ga er morgen rustig voor zitten en als het niet lukt lees je het wel,:D
groeten

Schakel je draadloze kaart je eens in op het toetsenbord en dan probeer eens start > verbinding maken en kijk of je op je livebox kan komen.

Wat je ook kunt proberen is je MAC adres in de livebox in te vullen en de mac adres van je Dongle. Dat jou MAC adres wel toegelaten word in het netwerk. Ik heb ook een Livebox en heb dat ook zo gedaan. Werkte wel. Beetje klooien ermee, heb er zelf niet veel verstand van maar dat kon ik nog wel haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan