laptop met vista probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanneslowette

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
hallo, ik draai nu een paar dagen vista home premium en ik zit met het probleem dat een flash applicatie niet meer werkt of resulteert in het bsod(blue screen of death) ik heb wel, bv youtube

als ik counterstrike source draai laad ie niet meer na 4 seconden, bf2 draait ie ook niet meer, counterstrike 1.5 ook niet meer(ontworpen voor win98 maar ik speel het spel heel de tijd op mijn xp) en ik heb al geprobeert te emuleren naar winxp sp2 maar zonder succes, onder adminastrator ook al ook tevergeefs

mijn system specs (ik kijk bij dxdiag want ik weet geen andere manier, sorry daarvoor)
geheugen 894mb ram (wat 1GB zou moeten zijn volgens de doos)
processor: AMD turion 64 X2 mobile technology TL 50 1.6 GHz dual core
grafische kaart nvidia geforce go 6150
DAC-type integrated RAMDAC
totaal geheugen 317mb

dit is de "windows is hersteld van een ernstige fout" kadertje waar het uitlegt wat er is gebeurt

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: 5D8387AC
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 81B01484
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini070707-01.dmp
C:\Users\Annelies\AppData\Local\Temp\WER-40841-0.sysdata.xml
C:\Users\Annelies\AppData\Local\Temp\WERD374.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

Heb je al geprobeerd om de flash player opnieuw te installeren? Dit kan vanaf de macromedia website: http://www.macromedia.com.

Dat dxdiag 894 MB geheugen aangeeft ipv 1 GB komt waarschijnlijk omdat er een deel van je geheugen als videogeheugen gebruikt wordt (shared video memory).

Bedenk verder dat Vista echt een ander besturingssysteem is dan XP. Als je oude spellen werken heb je geluk, maar erop rekenen kun je zeker niet.

bedankt voor de reactie
ik heb ondertusse de flashplayer opnieuw geinstalleerd mar zonder enig succes, en het is trouwens niet alleen bij spelletjes, bij bv firefox duurt het soms 2 minuten om het op te starten, een applicatie als 3ds MAX 4 komt niet verder dan het splash screen, hij load het eerste en dan loopt ie vast, bij kladblok scrollen is ook maar traag werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan