laptop moet op draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo,

Zojuist heb ik een 2e hands laptop gekocht die de mogelijkheid heeft om op draadloze netwerken 'in te haken' .

Nu is het zo dat het netwerk thuis niet draadloos is, maar mijn vaste pc wel die mogelijkheid heeft.

Is het mogelijk om de draadloze laptop via mijn vaste pc op internet te laten komen?

Gr

Robert

Hallo,

Zojuist heb ik een 2e hands laptop gekocht die de mogelijkheid heeft om op draadloze netwerken 'in te haken' .

Nu is het zo dat het netwerk thuis niet draadloos is, maar mijn vaste pc wel die mogelijkheid heeft.

Is het mogelijk om de draadloze laptop via mijn vaste pc op internet te laten komen?

Gr

Robert
Laat je Laptop eens zoeken, naar de netwerken in de buurt. Vind hij je PC niet, dan moet je op je PC even de wizard draadloos netwerk laten lopen en dan nog eens laten zoeken (laptop)

mijn laptop is nu aan het formatteren..zal het zsm proberen..alvast dank iig.!

Dus mijn pc kan dus fungeren als een uuh internet deler.. ?

Gr

Robert

ja mijnn laptop is zo helemaal leeg.....hoop er binnen 2 uur nieuwe windows op te hebben

Hallo,

Hier zal je me toch echt bij moeten helpen....

Moet ik op mijn pc bij draadloos netwerk instellen kiezen voor EEN NIEUW DRAADLOOS Netwerk INSTALLEN
Of
NIEUWE COMPUTERS of APPARATEN AAN NETWERK "**" TOEVOEGEN
??

En vervolgens ??

Hallo,

Hier zal je me toch echt bij moeten helpen....

Moet ik op mijn pc bij draadloos netwerk instellen kiezen voor EEN NIEUW DRAADLOOS Netwerk INSTALLEN
Of
NIEUWE COMPUTERS of APPARATEN AAN NETWERK "**" TOEVOEGEN
??

En vervolgens ??

De eerste optie. Dan moet je alles goed volgen. Later als je klaar bent, je laptop laten zoeken naar de PC

Het wil helaas allemaal niet lukken. Had het net zelfs voor elkaar dat mijn vaste pc niet eens meer verbinding had. Nu mijn vraag dus..wat moet ik PRECIES doen.

Ik woon in een huis waar we met 6 mensen aangesloten zijn op een router/hub. (Dit met snoeren en dus niet draadloos).
Mijn vaste pc kan echter wel draadloos ontvangen.

Mijn nieuwe laptop kan ook draadloos ontvangen.

Nu wil ik mijn laptop draadloos verbinden met mijn vaste pc zodat mijn latop zowel kan internetten als kan rondkijken op het netwerk.

ok..ik ben nu zover dat ik met laptop kan internetten.....

Ik kan alleen niet op het netwerk..ik kan dus niet draadloos kijken naar de gesharde bestanden op mijn vaste pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan