laptop niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
303
Ik heb een heel raar probleem.
Ik heb een laptop met Win 95.
Ik wilde daar Win 98 op zetten. Ik deed de Win98 cd erin en de laptop gaf de melding dat Win 98 zou worden geinstalleerd. Maar voordat de installatie begon liep de laptop vast met een blauw scherm en de melding dat er een error was.
Ik kreeg er geen beweging meer in. Zelfs met ctlr-alt-delete deed hij niets. Alle toetsen die ik ook indrukte daarop reageerde de laptop niet. Ook niet de aan/uit knop. De fout melding bleef op het scherm. Ik dacht ik trek de stekker er uit. Maar doordat een laptop een batterij heeft, bleef hij gewoon aan. Ik heb hem een hele nacht aan gelaten totdat de batterij leeg was en de laptop uit was.
Ik deed de steker er weer in en tot mijn stomme verbazing kwam gewoon dat vastgelopen blauwe scherm weer tevoorschijn met die error.
Dus als de laptop uit is dan start hij niet gewoon op maar hij laat gewoon het vastgelopen scherm zien.
Dus een opstart diskette help in dit geval ook niet.
Wie kan mij met dit rare probleem helpen?

Onne
 
Hoi,

Stekker eruit,opstart diskette erin,stekker erin.......wat gebeurd er dan?

Grtzzz.
 
Stekker eruit,opstart diskette erin,stekker erin.......wat gebeurd er dan?

Dan komt gewoon het blauwe scherm met de foutmelding tevoorschijn
 
probeer batterij van het bios er is een tijd uit te laten ....
 
Re: laptop

Geplaatst door ovee
waar kan ik die er dan uithalen?

weet ik niet, sorry. heb nooit een laptop gehad helaas. Maar je moet in ieder geval even de stroom er volledig afhalen lijkt mij. Dus of je baaterij loskoppelen voor een tijdje of/en batterij van je bios.

Staat dat niet in boekje van je moederbord ergens ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan